Gjest Saramia Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har så enorme, giga svære jur at jeg har funnet ut at jeg må slanke de. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 De slankes stort sett sammen med resten av kroppen. Tror generell oppfatning nå til dags er at du ikke kan punktslanke deg. Ellers er det absolutt mulig å ta kirurgisk brystreduksjon, kjenner ei som skulle gjøre det, men så slanka hun seg kraftig og da var det ikke nødvendig lenger. Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jamen jeg kan ikke slanke meg generelt. For resten av meg perfekt. Antagelig er halve kroppsvekten min nesten bare pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 21. oktober 2006 #4 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kan ikke slanke bare en del av kroppen. Så hvis ikke slankekur er aktuelt er plastisk kirurgi løsningen. Eller du kan lære deg å leve med de puppene du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #5 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kan ikke punktslanke noe på kroppen, men hvis fettlagrene dine hovedsaklig sitter i puppene, så kan det jo hende at det er der fettet forsvinner først, men det vil nok forsvinne litt noen andre steder også.. Kirurgisk reduksjon er nok eneste helt sikre løsningen for å få mindre pupper, men det finnes jo en del andre risikoer der igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå