Gå til innhold

Rekonstruksjon av bryst


DoReMi

Anbefalte innlegg

Takk til alle dere som har gitt meg oppmuntrende ord under hele denne prosessen. Spesielt takk til deg, Dina. Har ikke fått med meg det at du også har vært gjennom denne operasjonen. Ja, det føles virkelig som om brystkassen er blitt kjørt over av en tung doning, og særlig er nettene vanskelige. Sover ikke godt - tungt å puste ordentlig. Heldigvis merker jeg små bedringer dag for dag.

Kjenner at jeg allerede etter 9 dager er fryktelig lei støtte bh`en.

Godt å høre at tilstanden er normalisert etter 14 dager...:-)

Føler alt ser lysere ut i dag. Skal være med ei venninne ut på lunsj i morge.

GLEDER MEG:-) Deilig å kjenne at jeg både har lyst og ork til det...

Klem fra DoReMi

Så utrolig godt å høre at du føler deg litt bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt utrolig- dagene er virkelig uforutsigbare:riste:

Jeg hadde virkelig gledet meg til denne lunsjen med venninna mi, og hva skjer? -

Jeg må i stedet opp på sykehuset:kjempesinna:

Dagen før lunsjen begynner høyre bryst å verke mye mer enn tidligere. Hadde egentlig sluttet med smertestillende, men måtte om kvelden ta to paracet før jeg gikk og la meg. Jeg sjekket bandasjen, og fant at det kom veske ut av brystvorten. Fikk helt panikk:sjokkbla:

Som den gjennomførte pessimisten jeg er så var jeg sikker på at nå blir det ny operasjon og ut med protesene!!!! endelig har jeg fått noen fine bryster igjen, og nå må de sikkert ut!!!! Mannen min prøvde å roe meg ned (han er heldigvis en gjennomført optimist:kys_2: ). Han klarte det nå litt, i alle fall nok til at vi begge fikk sovet litt i løpet av natta.

Fredag morgen ringte jeg sykehuset, og legen min ville at jeg skulle komme opp på en sjekk. Og hva måtte jeg da gjøre: JO, KANSELLERE LUNSJEN MIN - som jeg hadde gledet meg sånn til. Kjiiiipt.

Er så lei av sykehus:kvalm:

Men, men ingen vei utenom. Måtte jo få sjekket det vonde brystet. Legen min satte meg på en antibiotikakur som han håper tar knekken på betennelsen. Hvis ikke....ja, da må jeg kanskje opereres på nytt.

Så nå sitter jeg her - tidlig lørdag morgen- med vondt bryst - og prøver å finne fram til hvor optimisten i meg befinner seg.

Må nok hente fram positive energier her, og tenke at : jo, da - nå kommer antibiotikaen til å redde brystene mine:tommelsmil:

Oj, nå hører jeg minstejenta kommer ned i stuen. Alltid like blid og morgenfrisk. Hun synger: Her kommer prinsessen, her kommer prinsessen... nedover trappene. Hun synes vel jeg burde få vite at hun er på vei:gullengel:

Guttene har jeg ikke sett enda. De er på rommet til eldstemann og spiller playstation...

Min mann har akkurat laget ferdig frokosten og en deilig kaffe latte til meg.

Jeg er utrolig heldig - tross alt :hjerter:

God helg alle sammen :blomst:

DoReMi :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeesss - klarte å komme meg ut på en tur i dag :klappe:

Det har verket såpass mye i brystene etter operasjonen, at jeg til nå ikke har orket å bevege meg utenfor dørene. Men endelig følte jeg meg ovenpå nok til å gå en tur i ruskevær og regn. Var deilig :rosasmil:

Betennelsen i høyre bryst har begynt å slippe taket nå... Godt er det.

Brystvorten som er sydd på igjen på høyre bryst, vil nok ikke klare seg helt. Jeg ser at deler av brystvorten er svart, og at den ikke får nok blodtilførsel. Hver gang min mann tar av bandasjen, så rives deler av brystvorten av.

Det er ekkelt :tristbla:

Legen sier at det vil ordne seg etter hvert, men akkurat nå verken ser eller kjennes det bra ut.

Ja,ja - får bare ta tiden til hjelp. Blir sikkert bra til slutt :tommelsmil:

DoReMi :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! :vinke:

Har nesten litt dårlig samvittighet jeg, sånn som jeg har forsømt mine KG venner de siste ukene.... :sjenert:

Sånn er det å være nyforelska, og å ha blitt kjæreste igjen! Jeg nyter hvert eneste minutt sammen med den gode, fine, herlig gutten min! :hjerte:

Håper det går bra med deg!!!

Ha en fin dag, bruk den godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg skrev sist i dagboken min. Dagene flyr av sted, og jeg merker at vi nærmer oss jul. :nisseblunk:

Er i full gang med kjøp av julepresanger...

Jeg elsker juletiden. Er så koselig med alle lysene som skinner i gater og vinduer rundt om kring. Synes alltid verden blir så trist igjen i januar, når alt dette forsvinner. Men det gidder jeg ikke å tenke på nå.

Det er snart tid for pepperkakebaking med ungene. Alltid like gøy og hektisk.

Blir spennende å se hvordan minstejenta på 3 kommer til å reagere på alt som skjer i juletida. HUn er bl.a. livredd for nissen. Hylskriker og får hysterisk anfall bare vi sier ordet "julenisse". :nissekonekyss:

Lurer på hvordan hun vil reagere når hun treffer på han i diverse butikker :forvirret:

Ellers sliter jeg fortsatt med høyre bryst... Stadig vondt, og da særlig i brystvorten som enda ikke er grodd. Er noe lei av bandasjer og styr :(

I tillegg er det så stor forskjell på de to brystene. Venstre side er så mye større enn høyre. Legen sier at dette vil jevne seg ut i løpet av noen måneder, men jeg klarer ikke helt å tro på han. Venstre side kan vel ikke være så mye mer hovent enn høyre - synes det virker rart...

Ja,ja...it `s gonna be all right - i hope :sarkasme:

Har ellers vært på trening i dag, for første gang siden operasjonen. Deilig.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender deg masse gode og positive tanker, dette kommer til å bli kjempebra DoReMi!!! Nyt førjulstiden, og kos deg med mann og barn!

:klem: fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres vel ikke helt ulogisk ut at brystene kan jevnes seg ut når du har hatt betennelse i det ene?

Her er adventsstjerna hengt opp i vinduet, men fremdeles ikke tent. Gleder meg til neste uke, for da er det endelig lov å tenne den! :hoppe: (Vet at jeg egentlig har lov på fredag, men da er jeg bortreist, så derfor blir det ikke før på mandag). Pepperkakedeig er kjøpt her (litt lat, ja), men fremdeles har vi ikke laget dem. Gleder meg til det også! Må kanskje kjøpe litt gløgg snart! Elsker jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å oppdatere meg litt her! Eller, somlet og somlet, har rett og slett ikke hatt særlig tid til KG i det siste.... :sjenert:

Håper det går bra med deg, og at du får en herlig førjulshelg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå senker snart julefreden seg for min del. Ferdig på jobb om en times tid, og så har jeg 11 deilige feriedager å se frem til! :hoppe: Det skal bli godt!

Ønsker deg og dine en kjempekoselig og avslappende jul!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...