Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har flyttet,..riktignok, det er 6mnd siden. Jeg står uten fastlege her jeg bor nå, men trenger en legetime (da jeg føler meg ikke vel). Hvordan får jeg skaffet meg en fastlege raskest mulig? Kan dette gjøres på nettet? (Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....) Noen? Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gå inn på nav.no og bytt. Det gjelder dog desverre ikke før månedskifte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er enkelt, bare se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 Når sambo byttet lege fikk han komme dit før månedsskifte siden de hadde fått beskjed om at han hadde fått fastlege der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 (Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....) ← Nå aner jeg ikke om du allerede har gjort dette, men ring rundt til ALLE. Oftest vil du komme til hos en eller annen, men du må vente litt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 21. oktober 2006 #7 Del Skrevet 21. oktober 2006 (Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....) ← Nå har du visst krav til å komme inn hos enhver fastlege, de kan ikke nekte deg, du må bare stilles bakerst i køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tarrrrrr Skrevet 5. august 2011 #8 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har flyttet,..riktignok, det er 6mnd siden. Jeg står uten fastlege her jeg bor nå, men trenger en legetime (da jeg føler meg ikke vel). Hvordan får jeg skaffet meg en fastlege raskest mulig? Kan dette gjøres på nettet? (Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....) Noen? Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå