Gå til innhold

Hvordan få fastlege?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet,..riktignok, det er 6mnd siden. Jeg står uten fastlege her jeg bor nå, men trenger en legetime (da jeg føler meg ikke vel). Hvordan får jeg skaffet meg en fastlege raskest mulig? Kan dette gjøres på nettet?

(Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....)

Noen?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....)

Nå aner jeg ikke om du allerede har gjort dette, men ring rundt til ALLE. Oftest vil du komme til hos en eller annen, men du må vente litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....)

Nå har du visst krav til å komme inn hos enhver fastlege, de kan ikke nekte deg, du må bare stilles bakerst i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Tarrrrrr

Jeg har flyttet,..riktignok, det er 6mnd siden. Jeg står uten fastlege her jeg bor nå, men trenger en legetime (da jeg føler meg ikke vel). Hvordan får jeg skaffet meg en fastlege raskest mulig? Kan dette gjøres på nettet?

(Har prøvt å få legetime, men de nekter å ta meg inn pga at de kun tar inn fastlege-pasientene sine,....)

Noen?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...