Totalya Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 20. oktober 2006 Chicco får du på apotek. ← Vet det, men er det noe spesielt med den (i og med at det er en "nyfødtsmokk")
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #23 Skrevet 21. oktober 2006 Vet det, men er det noe spesielt med den (i og med at det er en "nyfødtsmokk") ← Hele greia er en del (silikon eller lateks eller noe) og så er vel selve smokken litt mindre, tror jeg.
Spoven Skrevet 21. oktober 2006 #24 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg husker ikke merket nå, men alle våre barn har kun brukt de gammeldagse, runde, fra første dag vi har introdusert smokken.. Jeg har med alle ungene kjøpt inn forskjellige merker, og disse nyfødt-alternativene var det ikke sjangs å få de å ta. Med eldstemann hadde jeg ikke kjøpt de gammeldagse smokkene, og slet veldig med å få ham å prøve de andre typene. Helt til ei venninne kom på besøk med sitt barn som var en uke eldre. Hun hadde med gammeldags smokketype, og vår gutt fikk prøve en. Den smatt inn uten problemer, og han elsket den fra første stund. Jeg har tenkt at siden den er så rund, og vesentlig større enn de andre smokkene, så kanskje den ligner mer på brystvorta, at det er derfor de har tatt den lettere. Mine brystvorter er iallefall en god munnfull.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå