Gå til innhold

Hadde Torbjørn Yggeseth rett?

Gjest Kaffomann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kaffomann

Den dagen de begynner å slå løs på hverandre som en "lek" fordi de har spilt dårlig eller bommet på sjanser, skal jeg være enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffomann
Selvsagt. Det er jo langt mindre skremmende at fotballgutta åpenbart gjør det i fullt alvor.

Nei, vold blir jo ikke alvorlig bare man leker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

Jeg har ikke greid aa tenke paa noen annen enn Zidane etter han uttalte noe slikt som:

"Jeg er en fotballspiller, men jeg er forst og fremst en mann. Og noen ganger maa en mann gjore det en mann maa gjore."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134650

Det kan se ut som han hadde et poeng. Men at begrunnelsen skulle være at jenter er for voldelige til å hoppe på ski, hadde få sett for seg.

Ser absolutt ikke poenget. Skal det stilles andre "anti-volds" krav til jenter om de skal få drive med idrett, enn gutter/menn som går amok og skamferer hverandre? Syns dette er en utidig og patriarkalsk holdning til "småjenter" som ikke vet sitt beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffomann
Syns dette er en utidig og patriarkalsk holdning til "småjenter" som ikke vet sitt beste....

Ja det er kanskje litt stigmatiserende ut i fra hva bare noen få jenter gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Skjønner egentlig at dette er noe å lage en så stor sak ut av, jeg... Er det ikke opp til dem selv om de ønsker å slåss i garderoben eller ei? Så lenge det ikke ligger vondt blod mellom, mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Det mest spennende med skihopping er jo om de faller, så en god gammeldags chick-fight nede på sletta vil helt klart være en "boost", og ha stor appell til publikum. MJAUUUUU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest spennende med skihopping er jo om de faller, så en god gammeldags chick-fight nede på sletta vil helt klart være en "boost", og ha stor appell til publikum. MJAUUUUU

Ja, der du... ser man alternativt på det kan man skaffe sport flere seere på den måten. Skulle ønske de kunne ha en skikkelig hanekamp på herre håndball, så er det mulighet for at jeg begynner å se på sport. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gladvold mellom venner har aldri skadet noen. Utenom den svakeste, da.

God treningsmotivasjon, mao. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Skjønner egentlig at dette er noe å lage en så stor sak ut av, jeg... Er det ikke opp til dem selv om de ønsker å slåss i garderoben eller ei? Så lenge det ikke ligger vondt blod mellom, mener jeg?

Det er akkurat her problemet ligger! Når de først skal ha en skikkelig catfight så er det diskriminerende mot menn at de gjør dette i et lokale hvor det ikke finnes kameraer! Hallo?? Likestilling?? Dette må vi få ryddet opp i :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...