Helen Skrevet 19. oktober 2006 #21 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ei datter på 14 år, ikke f..... om hun hadde fått overnattet hos kjæresten eller omvendt. Selv om de sover på hvert sitt rom er ingen som merker det om de sniker seg inntil hverandre mens resten av huset sover. Jeg vet at sex kan de ha i en snøhaug om de vil, det kan jeg ikke kontrollere men jeg vil ikke sende ut signaler på at sex er greit i den alderen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 nå hadde jeg ikke tenkt å si ja til noe overnatting i utgangspunktet, men det er greit å kunne si at jeg har hele KG i ryggen.... takk skal dere ha jenter og gutter
Pasha Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 trur jeg hadde vært skeptisk til å la en 13 åring overnatte hos kjæresten sin ja. hadde muligens sett anderledes på det dersom det hadde vært enn større gjeng.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #24 Skrevet 20. oktober 2006 Nei. Hadde muligens tillatt overnatting om det var i vårt hus, naborommet og åpen dør. Det hadde ikke vært aktuelt om det var et ferskt forhold, eller jeg hadde en dårlig magefølelse på om de var i stand til å sette grenser for seg selv. Overnatting av typen “vennegjeng” hadde jeg faktisk vært vel så skeptisk til som de to alene, det er for vanskelig å vurdere faren for gruppepress. Jeg skiller for øvrig ikke mellom gutt/jente ang dette. Det frister like lite å bli farmor som å bli mormor
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #25 Skrevet 20. oktober 2006 Hadde muligens tillatt overnatting om det var i vårt hus, naborommet og åpen dør. ← Hva hadde vært poenget med det?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #26 Skrevet 20. oktober 2006 Hva hadde vært poenget med det? ← For å sørge for at en eller begge hadde hatt muligheten til å skylde på “hva om de hører oss?” om det ble for vanskelig å sette grenser ellers. Forhåpentligvis hadde det ikke vært nødvendig, men jeg stoler ikke blindt på at tenåringer er i stand til å si nei uten å ha en begrunnelse parat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå