Tes Skrevet 24. januar 2003 #1 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg har utsatt MMR-vaksinen til sønnen min, nå er han 2 og vi er innkalt til helsestasjonen. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, om han skal ta vaksinen nå eller ikke, hører tragiske historier om begge sider. Vet ikke helt om jeg tør å la være heller. Men jeg hører at mange vil ha den oppdelt, og at det er bedre å gi den jo eldre barnet blir. Hvorfor er det bedre å dele opp vaksinen? Går det an i Norge? Sikkert mange her som vet mye mer om det enn jeg. Hva har dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. januar 2003 #2 Del Skrevet 24. januar 2003 Noe av det mest patetiske jeg vet om er hysteriske foreldre som har forlest seg på alternative bøker om barnemedisin, lest div. halvsanne skrekkhistorier og nekter barnet de vaksinene han/hun skal ha. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 24. januar 2003 #3 Del Skrevet 24. januar 2003 Dersom du undersøker nærmere vil du finne ut at på bakgrunn av et omfattende studie har danske forskere nå kommet fram til at denne vaksinen ikke kan sees å ha noen som helst sammenheng med alle skrekkhistorier om den!!Spørr om det på helsestasjonen eller hos legen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. januar 2003 #4 Del Skrevet 24. januar 2003 Synes at du skal dele den opp dersom det gjør deg tryggere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. januar 2003 #5 Del Skrevet 24. januar 2003 Synes at du skal dele den opp dersom det gjør deg tryggere ! Blir det gjort her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 25. januar 2003 #6 Del Skrevet 25. januar 2003 Vaksinen blir oppdelt i Norge. Du må ta kontakt med fast legen din og bestille den der. Selv utsatte jeg den til Tulla var 2 år og hun fikk hele vaksinen sammlet på helsestasjoenen. Om barnet ditt har lavt imunforsvar så er det da en sjangs (ut i fra spekulasjonene di hadde i Danmark) at barnet vil få en reaksjon på vaksinen. Hva de har funnet ut nå vet jeg ikke ,da jeg ikke leser like mye om MMR lenger siden Tulla har fått den. For 2,5 månde siden fikk man den oppdelt hos fast lege,det var en god vennte stund før barn fikk den ,nemmlig for det var så mange som hadde bestillt den oppdelt. Det er spåd en epedimi i Svergie og Danmark pga. at det er så mange foreldre som har valgt bort å ta vaksinen i disse landene. Så mitt råd til deg er å gi den til barnet ditt for hvem vet hva som kan venntes i norge også .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå