Gjest Hilde79 Skrevet 19. oktober 2006 #21 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det sier at du er akkurat som det inntrykket jeg har faatt av deg ellers her paa KG: passer perfekt inn i bildet av student i 20-aarene som er opptatt av kultur. Dessuten tyder det paa at du baade kan gaa ut for et eller to glass rodvin, men at du andre ganger blir paa nachspiel til det lysner av dag, da whiskeyn ofte kommer frem. Ikke helt ulikt meg forovrig.... ← Hehe, er faktisk sjelden jeg er på nachspiel, men om jeg havner der, så kommer whiskyflaska frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 19. oktober 2006 #22 Del Skrevet 19. oktober 2006 En person som bare drikker øl, liker sikkert øl. En person som drikker vin, liker sikkert vin En person som drikker drinker med farge, liker sikkert den type drinker En person som drikker Whisky, liker sikkert whisky og sånn fortsetter min liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #23 Del Skrevet 20. oktober 2006 Drikker nesten bare øl jeg. Det er fordi det er lettdrikkelig, godt og billig. Men er en ganske feminin jente ellers da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #24 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så engang en slik synserliste i et utenlandsk kulørt magasin, og den var skummelt treffende. Det var som jeg rødmet langt inn i hårrøttene der jeg satt. Tror ikke jeg har det bladet ennå, men skal se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mange bra svar her! Hva med :"studenter drikker kun øl?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #26 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg drikker rusbrus eller cider på byen jeg. *fjortis* ← Jeg også. Hvis jeg ikke bare nøyer meg med vanlig lett-brus, da. :fjortis og barnslig: Endret 20. oktober 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #27 Del Skrevet 20. oktober 2006 En person som bare drikker øl, liker sikkert øl. En person som drikker vin, liker sikkert vin En person som drikker drinker med farge, liker sikkert den type drinker En person som drikker Whisky, liker sikkert whisky og sånn fortsetter min liste ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoe Skrevet 20. oktober 2006 #28 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er veldig skeptisk til menn som ikke primært drikker øl når de er ute. Det verste er rusbrus, det burde være forbudt for menn som ikke er under 18 og homo. ← Veldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 21. oktober 2006 #29 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kul tråd! Dette er meg Hjemme drikker jeg helst rødvin og selvsagt noen ganger hvitvin aldri øl På fest drikker jeg også vin eller drinker (hvis det er bowles etc) evt. GT Ute drikker jeg ofte øl.. Vet ikke helt hvorfor, innimellom ulike drinker også, men sjelden coctails.. Vet ikke helt hva det sier om meg, men jeg har forholdsvis lang høyere utdannelse, jobber i offentlig sektor og er generelt ganske samfunnsengasjert (og drikker altså allsidig, selv om jeg gjerne vil understreke at det går mest i vann, pepsi max og kaffe til daglig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 21. oktober 2006 #30 Del Skrevet 21. oktober 2006 Når det gjelder hva jeg tenker om andre er dette forskjellig. Jeg må si volumet på alkoholinntaket ofte sier mer om personen enn nøyaktig hva personen drikker, og jeg er ikke helt enig med at eiendomsmeglere forbindes med drinker. I disse tider drikker mange av eiendomsmeglerne jeg kjenner champagne både ute og hjemme.. og selv om jeg liker champagne selv, så synes jeg det er litt harry og skikkelig jappete å holde seg bare til det Men apropos.. rosa champagne; det er godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. oktober 2006 #31 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva med en ung kvinne som drikker rødvin? Eller en som drikker Borg øl på vorspiel? Hansa? Tuborg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 21. oktober 2006 #32 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det går mest i øl. Det hender hu i svingen tvinger et glass med rødvin ned i strupen min av og til også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #33 Del Skrevet 21. oktober 2006 Martini:"My name is Bond, James Bond!" og jeg feier lett over deg og er borte neste morgen. Men du begynner likvevel å sikle hver gang du ser meg og klarer ikke å slutte å tafse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 23. oktober 2006 #34 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg drikker kun gin russian og syrlige drinker på byen, hva slags type tror dere jeg er? Jeg er forøvrig en jente i begynnelsen av 20årene, hvis det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 23. oktober 2006 #35 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette var en morsom tråd. Jeg kan få utløp for noen av fordommene mine. Billig champagne, som gjerne sprutes vilt rundt efter at flasken er åpnet. Da tenker jeg på litt krampemetro menn fra distriktene, gjerne med dobbeltnavn som Glenn-Kenneth, Geir-Roger, Harry eller noe i den duren. Antrekket er gjerne hvit blazer, limegrønn t-skjorte, falskt og flashy D&G/Armani-belte og hullete bukser. Kan lett ende opp i slåsskamp i drosjekø også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mange som skriver hva de drikker, men få som kan fortelle hvem man er....hm.... blir interessant, dette Forøvrig så kan jeg fortelle at min yndlingsdrikk er Long Island icetea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mange som skriver hva de drikker, men få som kan fortelle hvem man er....hm.... blir interessant, dette Forøvrig så kan jeg fortelle at min yndlingsdrink er Long Island icetea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #38 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg da, som liker whisky og bloody mary? Og hater søte drinker? Ville dere tippe jeg var en traktorlesbe? Not so! Tvert i mot, søt og feminin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #39 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva med meg da? Jeg drikker gjerne hvitvin, men er veldig kresen på smaken. Drikker aldri rødvin, men drikker gjerne drinker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #40 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg drikker kun hvitvin og rom og cola når jeg er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå