Gjest Lanyah Skrevet 19. desember 2006 #41 Del Skrevet 19. desember 2006 Idag har jeg fått serfikatet, greidde det med glans! Jeg er så glad for det, det har gått et halvt år nå, med kjøring og enda mer kjøring! Så endelig! Så fikk jeg enda en 6 på innlevering, har en igjen nå. Så skal jeg ta eksamen! Men jeg rekner med det går så bra så bra! Det er juuuuuuul snart! Sov has typen min i natt, plutselig begynte han å springe på badet, han har fått spysyken, håper ikke jeg får den. Men jeg er svært sjelden syk heldigvis. Får bare store sykdommer som kyssesyken osv, ellers er jeg frisk som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 20. desember 2006 #42 Del Skrevet 20. desember 2006 Ååååå, kjedelig med GRATULERER MED LAPPEN!!!! Bra jobba! Nå er det bare 4 dager til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. desember 2006 #43 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så mye med lappen! Kjør pent God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 20. desember 2006 #44 Del Skrevet 20. desember 2006 Ååååå, kjedelig med GRATULERER MED LAPPEN!!!! Bra jobba! Nå er det bare 4 dager til jul! ← Takk, takk! Jepp, julen nærmer seg med stormskritt!, var til byen idag for å handle litt presanger, men ååhh, for et julestress det er på folk! Hehe, men ble litt ferdig da, heldigvis. Gratulerer så mye med lappen! Kjør pent God jul! ← Tusen takk! Ja, skal kjøre pent, vil ha den hele livet så det...! God jul, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 21. desember 2006 #45 Del Skrevet 21. desember 2006 Det begynner å ordne seg for meg å typen nå, det må være bra nå som vi er i jula, òg helga etter nyttår drar vi til Cran Canaria...! Tenker og tenker, jeg må slutte å tenke sånn. Det sliter på meg...! Jeg vil ha en bekymringsfri jul, òg fine dager med både venner, familie og kjæreste..., det er min største drøm nå...! Jeg orker ikke å krangle mer med kjæresten (krangle, blir kanskje litt feil å bruke det ordet, men uansett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 21. desember 2006 #46 Del Skrevet 21. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 21. desember 2006 #47 Del Skrevet 21. desember 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. desember 2006 #48 Del Skrevet 29. desember 2006 Har hatt ei flott jul til nå, men jeg er lei av forholdet til meg òg typen. I går skulle vi dra til sentrum, men han slo av telefonen og sooooov lenge, til klokken var 2 og brydde seg ikke om at han skulle i sentrum med meg, han kan vel si fra?! Det er vel bare normal folkeskikk å gi beskjed om en blir forsinket eller noe, han var sent ferdig på jobb, det er greitt, men han tøt sånn om at han ikke fikk sove når han kom hjem, da kunne han vel tatt seg tid til å skrive en melding om at han kom til å sove lenge og skrur av telefonen, slik at jeg kunne dra selv til by`n, hadde faktisk litt å gjøre. Og dessuten går det i to jenter hele tiden, melder med de hele tiden, gir alltid mer en "en klem" på fest, at jeg er så lei. Vet at jeg er av den sjalue typen, men det er mye jeg har godtatt, men nå er jeg piss lei! For hun ene jobber han for henne hele forbanna tiden, (vet at han trenger pengene, men han kan vel prioritere meg en dag ògså vel?...) Sorry, jeg er bare forbannet og lei av alt. Lei av alle desse meldingene, "klemmene" og "kosinga". Han har ALDRI vert sånn før med noen, da har han vert helt vanlig, en hei klem noen ganger og hade klem. Helt greitt, sånn som alle gjør i fylla. Men dette er å sitte, òg "nesten" kline! Jeg føler jeg mister kontrollen helt...! Jeg vil ikke la dette ødlegge, vi skal jo til syden neste helg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. desember 2006 #49 Del Skrevet 29. desember 2006 Har sendt han en lang mld. oim dette i 6 tiden. Har ikke fått noen som helst svar av han, vet at han er på jobb! Men uansett! Faen..., jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..., føler meg så dum, teit og klagete...! Vi ha snakket om ting mangen ganger før, òg alltid bestemt oss for at nå skal vi få oss et bedre forhold. Men det blir det IKKE! Nå MENER jeg det, det gjør jeg jo alltid. Men han må skjønne at jeg mener det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 29. desember 2006 #50 Del Skrevet 29. desember 2006 Han har ikke svart nå heller...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 30. desember 2006 #51 Del Skrevet 30. desember 2006 Usj, det høres ut som dere har det vanskelig for tiden. Skjønner godt hva du mener når du sier at du føler deg sytete og klagete, men sånn tror jeg de fleste ville reagert. Håper dere løser problemene og at dere får en fin tur til syden. Men husk at du ikke skal finne deg i alt mulig, og at det er lov å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #52 Del Skrevet 31. desember 2006 Usj, det høres ut som dere har det vanskelig for tiden. Skjønner godt hva du mener når du sier at du føler deg sytete og klagete, men sånn tror jeg de fleste ville reagert. Håper dere løser problemene og at dere får en fin tur til syden. Men husk at du ikke skal finne deg i alt mulig, og at det er lov å si ifra ← Usj..., nei! Det går ikke særlig bra...! Eller, jeg fikk melding av han halv 5 på natten da han skrev en melding på 5 sider, om alt! At der han skyldte på for mye jobbing og lovet at alt skulle bli bedre når vi dro til syden og etterpå, så skrev han mye fint, at hadde det ikke vert for snille meg, så tok vare på forholdet, hadde vi nok ikke holdt sammen i 4 år. Ble rørt av det han skrev, men alikevel. Vet ikke om jeg skal tro han, eller om det nok er bare noen ord som ikke er ment fra hjertet. Ja, jeg prøver å si til meg. At en kommer bedre ut om en sier fra, jeg setter ærlighet høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #53 Del Skrevet 31. desember 2006 Skal spise deilig pinnekjøtt om en time, er suuuuulten! Så skal jeg ordne meg, jåle meg! Så skal jeg først bort til en venninne som bor bortom meg, så skal vi drikke å preike litt for å så i 8 tiden dra opp til en annen venninne av meg som skal ha fest! Gleder meg stort til denne kvelden! Blir knall! Typen jobber som vanlig...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 31. desember 2006 #54 Del Skrevet 31. desember 2006 godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #55 Del Skrevet 31. desember 2006 godt nyttår ← GODT NYTTÅR TIL DEG ÒGSÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #56 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN, DA DRAR JEG UT FOR Å FEIRE! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 31. desember 2006 #57 Del Skrevet 31. desember 2006 ha det morro don`t drink and drive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 3. januar 2007 #58 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jippi, syden nå! Må begynne å finne ut hva jeg skal ha med med meg! Toalettevesken; Tannkost Tannkrem Rollon Q-tips Sminker Ansiktspleie kremene mine Body- Lotion Dysjsåpe\intimvask Sjampo\balsam\hårprodukter Neglepleie Parfymer Klær; 2 bukser 2-3 gensere De fleste skjørtene mine Pen topper Enkle topper Belter Finjakke Shorts, 2 stk.? Alle bikiniene mine, øh...! 2 eller 1 store badehåndkle Sokker String og BH- er Annet; Sandaler, 2 pen sandaler Vanlige sko og støvlettene mine Videokamera med film Pass, minibank kort P-pillene Fleecepledd HJELP!? Har jeg glemt noe nå? Jeg glemmer alltid noe, det er standard! Endret 4. januar 2007 av Lanyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 3. januar 2007 #59 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ville pakket ned lite fleecepledd til kvelder på verandaen, varme gensre eller jakke til kveldstid + jeg ville ikke hatt p-pillene i toalettmappen, men i håndbagasjen. Jeg ville tatt med et par støvletter slik at du kanskje får brukt skjørtene på kveldstid. Jeg er iallfall for frossen til å gå i skjørt og sandaler på kanariøyene i januar. (For det er dit du skal, er det ikke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 3. januar 2007 #60 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Japp, stemmer det Chica! Fleecepledd var et fint tips, for det skal jeg jammen ta med meg! Støvletter pakker jeg ned ògså...! Dette blir en stor koffert! Endret 4. januar 2007 av Lanyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå