Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skal begynne på et eller annet organisert slankeoplegg. Vil ned 10 kg, 15 hvis det går riktig så bra.. Men hva funker best, Libra eller Grete Roede..? For og imot disse oppleggene vil jeg bli veldig glad for Hvor mye har du gått ned på disse kursene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 22. oktober 2006 #2 Del Skrevet 22. oktober 2006 Libra for meg-) Jeg er på slutten av min åttende uke med Libra og har gått ned ca 11 kilo til nå. Tar det over internett og kurset varer da i ti uker. For meg er det lettere med Libra enn med Grethe Roede som jeg også har gått på for flere år siden. Du teller ikke kalorier, men veier de første ukene så du har peil. Du spiser hver 3-4 time for å holde blodsukkeret jevnt. Helt normal mat, masse grønnsaker, og fiber før hvert måltid. Kurs koster 1600.- på vanlig kurs og 55 kroner mer på kurs over nettet. Denne måten å spise på kan jeg fint leve videre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 22. oktober 2006 #3 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg gikk ned 25 kilo på Grete Roede for nesten 4 år siden og jeg er fortsatt like slank. Har aldri før slanket meg men dette fungerte veldig bra for meg og lever delvis etter prinsippene enda. Spiser sunt og trener og koser meg av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har gått både på Libra og grete Roede. Syns begge er like bra, og har de samme prinsippene. Så kort summert: Ett fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har gått flere ganger på begge deler Følger du opplegget tar du av godt på begge kursene, men jeg foretrekker Grete Roede. Synes det er litt unødvendig med alt fiberet før maten på Libra...og så skal du ikke spise så mye som en drue mellom måltidene...dette passer ikke for meg...skal du ha en frukt skal du spise den i forbindelse med et måltid...blir litt for strikst og irriterende for meg. Jeg går for tiden på et helt annet opplegg på treningssenteret...Easy Life....tatt av 4,4 kg på 2 uker...og det uten å ha begynt å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har forsøkt Grete Roede, og var godt fornøyd med det! Alle på kurset tok av i jevnt tempo, og jeg følte ikke at kravene til maten var for strenge. Likte godt at man kan spise mye frukt pr dag. Dessuten ble vi oppfordret til å være oppfinnsomme og komme med forslag til nye sunne retter. På kuset mitt delte vi disse med hverandre, og det var mange krative ideer som kom frem! Godt smakte det også! Kurslederen var en entusiastisk og fantastisk inspirerende dame, som selv hadde tatt av 25 kg på et kurs og dermed visste hvordan det var å være i "våre sko". Jeg følte godt hvordan dette opplegget føltes bra for kroppen, og hvordan overskudddet kom tilbake etter å ha vært på et bunn-nivå i en legre periode. GR har også internettkurs dersom du har vanskelig får å møte opp til et fast tildspunkt hver uke. Uansett om du går på kurs eller ikke, anbefaler jeg deg å bli medlem i Vektklubben.no, som er en fin måte å holde oversikt over matinntak, trim og fremgang, i alle fall i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå