Pemille Skrevet 19. juli 2007 #241 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hva skulle vi gjort uten LaLina, jenter! Jeg kjøpte en BH på Change da de hadde åpningstilbud, men det ble bare tull. Var overrasket over at de var mer interessert i å bare få solgt noe, enn at det skulle passe perfekt. Endte opp med 70J, men burde absolutt hatt 65 (noe de var tomme for), så den kjennes veldig stor i omkretsen. Det ville den "strenge" dama på LaLina aldri godtatt. Haha. Kanskje jeg må stikke innom bravissimo.com igjen. 65 blir det samme som 30 i omkrets, gjør det ikke? Endret 19. juli 2007 av Pemille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 19. juli 2007 #242 Del Skrevet 19. juli 2007 Ser ut som om jeg må ta meg en tur på LaLina. Bruker 75C nå men har en mistanke om at jeg egentlig burde bruke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 19. juli 2007 #243 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, det høres lurt ut. Jeg plasserte en venninne der i går (hun var veldig villig, da, og hadde vurdert det lenge...) Hun gikk fra 85B og C til 75F. Og i hele går snakket hun bare om hvor fine pupper hun hadde fått. Hihi. Det ser veldig nett og lekkert ut, og de er liksom plassert på riktig sted! LaLina har ikke så supre nettsider, men det er veldig verdt å ta turen til selve butikken. På lørdager kan det bli veldig fullt, på hverdager er det mer tid til kundene, men man får jo komme en dag det passer for en selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 19. juli 2007 #244 Del Skrevet 19. juli 2007 Hmm, kanskje jeg kan få kjæresten til å sponse hvis jeg lokker med at jeg får enda finere pupper Takk for tipset Pemille, jeg tror jeg skal prøve å dra dit på en ukedag. Jeg får fort sponk av fulle butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 19. juli 2007 #245 Del Skrevet 19. juli 2007 Kanskje jeg må stikke innom bravissimo.com igjen. 65 blir det samme som 30 i omkrets, gjør det ikke? Ja. Forøvrig fikk jeg målt feil str på LaLina, men jeg kom i alle fall i gang derfra, på jakt etter riktig størrelse. Selv om det tok en stund før jeg oppdaget at det var feil str. jeg fikk anbefalt. BH-spilene gnagde nemlig inn i siden på puppene (så mye at jeg fikk arrr), men jeg fikk høre at det var normalt. Fikk hjelp på mail fra Bravissimo, og slik fant jeg min rette BH-størrelse. De sa at om spilene gnagde, måtte man opp en cup-størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 19. juli 2007 #246 Del Skrevet 19. juli 2007 75B (hos H&M ihf.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 19. juli 2007 #247 Del Skrevet 19. juli 2007 Må man kle helt av seg på overkroppen når de måler deg på LaLina? Noen tenker sikkert: "for et teit spm." Men ja, noen av oss er faktisk litt sjenerte Man føler vel at man MÅ kjøpe noe hvis man først blir målt?! Har ikke råd til en BH til 4-500 kr for øyeblikket...Så da bør man kanskje ikke dra og måle seg hvis man ikke finner noe billigere og kjøpe?.... Jeg har i flere år brukt 75B eller 80B men føler at jeg får litt dobbeltpupper... Change - måler de også størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #248 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg bruker 70DD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 20. juli 2007 #249 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Må man kle helt av seg på overkroppen når de måler deg på LaLina? Noen tenker sikkert: "for et teit spm." Men ja, noen av oss er faktisk litt sjenerte Man føler vel at man MÅ kjøpe noe hvis man først blir målt?! Har ikke råd til en BH til 4-500 kr for øyeblikket...Så da bør man kanskje ikke dra og måle seg hvis man ikke finner noe billigere og kjøpe?.... Jeg har i flere år brukt 75B eller 80B men føler at jeg får litt dobbeltpupper... Change - måler de også størrelse? Hei du! De måler med klærne på, men de er jo mer "ivrige" enn damene på f.eks. Lindex, for å si det sånn. Det har hendt at de har dytta puppene mine litt på plass og sånt, men det er ikke det samme som om en annen fremmed hadde kommet bort og gjort det, for å si det sånn. Jeg synes det føles mer som service enn som påtrengende, men jeg har forståelse for at alle ikke trenger å være enig med meg i det. Hvis du har "dobbeltpupp" vil du ha stor glede av å få hjelp der! På Change måler de også, jeg likte imidlertid ikke servicen så godt der (det var den på Oslo City), måtte forholde meg til 3 eller 4 ekspeditører samtidig, og de var mer opptatt av å selge meg et-eller-annet enn Den Perfekte BH. (Beklager om jeg gjentar meg selv nå, en liten hjertesak dette....) Endret 20. juli 2007 av Pemille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottelise Skrevet 20. juli 2007 #250 Del Skrevet 20. juli 2007 Bruker 75 B jeg også... Men kunne godt tenkt meg at det fantes en størrelse 72,5 B, for det hadde nok vært helt perfekt for meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 20. juli 2007 #251 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg bruker 70D. Men hvor er de? Virker ikke som om de "vanlige" butikkene (H&M osv.) har den str. inne. Har spurt litt forskjellige steder, men får alltid svaret: "Nei, den str. har vi ikke" Noen som har tips til butikker (i Oslo området eller i Bergen)? Står sikkert mye i tråden men orker ikke å lese igjennom hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 20. juli 2007 #252 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg bruker 70D. Men hvor er de? Virker ikke som om de "vanlige" butikkene (H&M osv.) har den str. inne. Har spurt litt forskjellige steder, men får alltid svaret: "Nei, den str. har vi ikke" Noen som har tips til butikker (i Oslo området eller i Bergen)? Står sikkert mye i tråden men orker ikke å lese igjennom hele I Oslo: - LaLina på St. Hanshaugen ved busstoppet Stensberggaten. - Change på Oslo City i første etasje (ved den lille inngangen mot Spektrum) - Det lille under på Paleet på Karl Johan (Hvis den fortsatt er der?) - Rita Korsettsalong i Storgata - Undertøysbutikkene på Steen og Strøm, GlasMagasinet og sånt har nok også 70D. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. juli 2007 #253 Del Skrevet 20. juli 2007 Må bare skryte litt av She i Trondheim (Olav Tryggvasonsgt, like ved gamle inngangen til Nova). Syns servicen er super. Første gangen jeg kom inn, kom en hyggelig dame bort til meg og spurte om jeg trengte hjelp. Jeg var ute etter en sort, enkel BH, og sa det. Hun ba meg snu meg rundt, kikket på meg, og sa: 80 F? Jeg ble helt paff. Var blitt målt 2 mndr før, på Damespesialen i Porsgrunn (bra butikk det og!) og fant da ut at jeg var 80 F ja Har vært innom She flere ganger etterpå, og syns alltid de er flinke, hjelpsomme og veldig triveligere. Er også viktig for meg at de sier ifra når en BH ikke sitter noe fint, at de ikke vil selge "den første og beste" men har tid til å hjelpe meg med mer enn å bare prøve en BH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 20. juli 2007 #254 Del Skrevet 20. juli 2007 I Oslo: - LaLina på St. Hanshaugen ved busstoppet Stensberggaten. - Change på Oslo City i første etasje (ved den lille inngangen mot Spektrum) - Det lille under på Paleet på Karl Johan (Hvis den fortsatt er der?) - Rita Korsettsalong i Storgata - Undertøysbutikkene på Steen og Strøm, GlasMagasinet og sånt har nok også 70D. Lykke til! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. juli 2007 #255 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Må man kle helt av seg på overkroppen når de måler deg på LaLina? Noen tenker sikkert: "for et teit spm." Men ja, noen av oss er faktisk litt sjenert Ja, men det føltes ikke pinlig eller ubehagelig. Hun er den eneste dama som har kladda på puppene mine, og det føltes ikke rart. Hun gikk foretningsmessig til verks, det var ikke noe seksuelt i det, eller ubehagelig kladding/grafsing. Tror hun har sett allverdens fasonger og størrelser når det gjelder pupper. Og jeg hadde BH på hele tiden. Endret 20. juli 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 20. juli 2007 #256 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg bruker str 70 e. til alle dere som ikke finner store str, så vil jeg nevne la senza i tillegg til de butikkene som allerede er nevnt. de har masse fint, og de er ikke så dyre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 21. juli 2007 #257 Del Skrevet 21. juli 2007 bruker 70B, men da på innerste hempe og ikke ytterst som mange sier det skal være, men å finne 65C(?) er en jakt jeg ikke gidder (liker billige HM bh'er) å ta=P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 #258 Del Skrevet 21. juli 2007 bruker 70B, men da på innerste hempe og ikke ytterst som mange sier det skal være, men å finne 65C(?) er en jakt jeg ikke gidder (liker billige HM bh'er) å ta=P Det gjorde jeg også- før! Men jeg anbefaler deg virkelig å gå innom en skikkelig undertøysbutikk og få disse damene til å ta mål av deg. Når du så prøver en av bhene de finner fram til deg, vil du merke (og se) stor forskjell! Du trenger jo ikke å kjøpe bher der, (selv om de er i mye bedre kvalitet) det viktigste er jo at du har den riktige størrelsen tilpasset din kropp. Og hempen skal alltid festes på den ytterste! Ellers har du feil str... Jeg gikk nemlig fra å bruke 75b til 65 (!) dd. Det er ti cm i forskjell, det...og en ting til, dess eldre man blir jo viktigere er det å støtte opp om brystene med den riktige bhen, for å forebygge strekkmerker og hengepupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #259 Del Skrevet 21. juli 2007 A80 :sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #260 Del Skrevet 21. juli 2007 90/95E Burde nok hatt en F, men siden økonomien er dårlig, får jeg holde meg til konfeksjonsstørrelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå