Petruska Skrevet 29. januar 2003 #21 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg bruker også Clinique sin, og er kjempefornøyd! Den er uparfymert og så mild at du kan bruke den selv om du er nybarbert. Foretrekker uparfymerte deodoranter, synes parfymen kommer bedre til sin rett når den ikke må konkurrere med andre dufter. Den uparfymerte til Dorothy Gray, Spin, er også ok men jeg synes den setter flekker på klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeje Skrevet 9. februar 2003 #22 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei! Jeg er ganske plaget av svette. Jeg har prøvd sterilan, biotherm, donna karan, diesel og moschino. Nå går jeg for DOVE! Den er veldig bra. Jeg anbefaler å kjøpe den, for den koster 20-30 kr. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke svett mer Skrevet 10. februar 2003 #23 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvis du er svært plaget av svette bør du prøve Revlons deodorant Mitchum. Den fås på Cubus, Vita og Steen og Strøm. Den er mild og kan tas på rett etter hårfjerning, men er supereffektiv. Finnes i uparfymert og et par andre lukter, min favoritt heter Powder Fresh. Eneste ulempen er emballasjen. Ser ut som en mannedeo i en stor, grønn flaske. Når jeg skal ha besøk tør jeg ikke ha den stående på badehylla, men gjemmer den inne i skapet ... Den koster 60-70 kroner, men er stor og drøy. Jeg var inne på en engelsk nettside og leste om den og det var mange med store svetteproblemer som sverget til denne deodoranten. Kan virkelig anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. februar 2003 #24 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg bruker Dove jeg og er fornøyd med den. Er et vanemenneske og bytter sjelden deodoranter. Eneste jeg har byttet litt på er to forskjellige Dove deodoranter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. februar 2003 #25 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg bruker sterilan. Den virker veldig bra på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå