Gå til innhold

Deo

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker stort sett Sterilan, synes det er den eneste som virkelig motvirker svette gjennom hele dagen. Men, nå er jeg rimelig lei av den og vil gjerne prøve noe nytt.

Har prøvd diverse merker, både fra dagligvare og parfymeri. Mange av dem lukter helt herlig, men ingen av dem holder hele dagen.

Hva bruker dere?

PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Spin fra Dorothy Gray og innimellom bruker jeg Biotherm sin. Gode begge to, men jeg er ikke plaget med svetting så jeg vet ikke hvordan de vil fungere for de som svetter mer enn meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Body Shop sin med Aloe Vera, kjempegod. Holder absolutt hele dagen. Svak behagelig lukt. Har prøvd flere andre merker, både billige og dyre, og kommer alltid tilbake til denne. Min favoritt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere brukt kun Sterilan, fordi jeg synes denne lukter så godt. Jeg prvde også Dove en periode, uten å være noe fornøyd med denne.

Nå har jeg riktignok gått over til en Deodorant som kjøpes på Apoteket. Cosmica (uten parfyme) heter den og den holder mye bedre og er mye mer behagelig enn andre deodoranter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pulverheksa

Mum uten parfyme, er den eneste deoen jeg føler meg vel med.

Har prøvd et utall merker både fra parfymeri og dagligvare.

Tror det er litt opp til hver enkelt, svettemengden varierer jo fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Biotherm sin deodorant nå, og er fornøyd med den. Har ikke for dominerende lukt, sånn at man kan veksle mellom parfymer uten at det gjør noe.

Har prøvd Yerka etter annbefaling her inne, men det fungerte overhode ikke for meg. Masse styr med å ta den på om kvelden, ikke bruke såpe dagen etter, ikke bruke annen deodorant de dagene man ikke bruker Yerka. Jeg dusjer om morran, og Yerka skal påføres på helt ren hud. Synes det er vanskelig å få huden helt ren med bare vaskeklut, og da virket det nesten som om Yerka forsterker lukten av svetterester. Æsj!

Har også prøvd sterilan, men synes Biotherm er mye bedre en denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært plaget med svette lenge og har prøvd mye forskjellig..så prøvde jeg Biotherm og den er perfekt! Har ikke behøvd å bytte siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for mange svar.

har aldri vært spes. plaget av svette, men det lønner seg jo uansett å ha en bra deo. Det skal jo tross alt hjelpe hele dagen.

Ser at mange anbefaler Biotherm, den skal jeg prøve. Er generelt veldig fornøyd med produktene fra Biotherm, rart at jeg aldri har tenkt på deo'n før :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Clarins sin, den lukter diskret og jeg kan påføre den rett etter at jeg har shavet meg. Har selv ikke noe problem med svette, men søsteren min har og hun er kjempefornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter litt, men med Dove er det ikke noe problem. Så lenger opp her at det var en som ikke likte den, men på meg er den veldig god. Det varierer vel fra pers. til pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Biotherm sin (den "vanlige", det finnes flere sorter).

Har også vurdert Lancomes Bocage, men denne er litt sterkere lukt på enn Biotherm som jeg er kjempefornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biotherm fører en genial deodorant, som jeg vanligvis kjøper..

Er du plaget med svette derimot, vil jeg anbefale deg Almuniniumsklorid som fås på apoteket uten resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom Biotherm og Helena Rubinstein sin. Fornøyd med begge to. Brukte en kort periode Bocage (tror jeg det var) fra Lancome, men syntes denne luktet for "bestemor".

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange av de andre her; Biotherm sin er utrolig bra! Den holder hele dagen!

Jeg er også veldig fornøyd med Hugo sine. De lukter i tillegg kjempe godt og friskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste nettopp et InStyleblad fra i sommer. Der stod det at en måtte for all del unngå aluminiumsklorid i deodoranten, da denne kunne bl.a. tette til kanalene.

Videre stod det at det var vanskelig å finne noen som ikke inneholder aluminium, men de finnes.

Kanskje jeg kjøper for lett det som står i bladene, men jeg lurer litt på om det kan være noe i det? Derfor reagerer jeg når det står om REN aluminiumsklorid i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stoffet kan faktisk tette igjen og føre til byller under armene. :o

Vi har blitt advart mot det på mange av kursene, der de som holder det advarer mot sin egen deodorant fordi den inneholder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...