Laini Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor fornøyd er du i såfall med kroppen din? Jeg er 5 kg unna fornøyd vil jeg si, altså vil jeg ned i ca 69-70 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 Juhu! Jeg er 174 og 73-75 kg (varierer fra dag til dag) Jeg vil ned til 65. Det har vært normalvekten min fra jeg var 19-24 år, men så ble jeg gravid for andre gang og gikk opp 20 kg og de satt godt... Jeg er 27 år nå. Skal vi slenge oss sammen å gå ned litt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg er 174 og VAR 74 kg for ca ett år siden eller litt mer, har nå med iherdig trening og kosthold kommet ned i 65 kg!! er superimponert, hadde som mål å komme meg til 68, men det dalte bare ned på 65 pga treninga, utrolig deilig. men, jeg syntes ikke da og synes ikke nå at jeg var stor når jeg veide 74 kg heller, jeg var helt normalt bygd og så bra ut. hadde litt mer her og der en jeg selv ønsket, men så er jeg vant til å være godt trent fra tidligere også, så det kom hovedsakelig av altfor lite trening og altfor mye sjokolade og dårlig forbrenning. nå er jeg slik at jeg ikke synes jeg kan gå ned noe mer, for da blir det for lite igjen. bortsett fra det så likte jeg kroppen min på 74 men stortrives enda mer nå, mest fordi den nå er mye bedre trent og jeg har fått trent opp definerte muskler igjen, det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 17. oktober 2006 #4 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så flott, Aline Kanskje du kan fortelle litt hva du trente (og hvor ofte), og hvordan kostholdet ditt har vært det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg trener ganske mye da, og spesiellt siden jeg har vært sykemeldt en stund og hatt tid til det. men jeg trener dans 1-2 timer 2-3 dager i uka + at jeg trener på helsestudio, 30 min kondis (elipsemaskin) og 1 time styrke (annenhvergang underkropp og overkropp) 1-3 dager i uka. i tillegg til det så går jeg så mye jeg kan, skal jeg til byen og det er vær til det og jeg har tid til det, så går jeg istedenfor bussen (bruker vel ca 30-40 min tenker jeg). kosthold ja, har kuttet sjokolade og snop i ukedagene, men tillater meg å kose meg fredag og lørdag (har blitt mye utskeielser nå på sensommern, men jobber meg inn igjen nå, skal bli flink igjen), det har gjort mye. i tillegg til det så har jeg blitt flink til å spise flere måltider, så nå spiser jeg stort sett hver tredje til fjerde time, jeg spiser sundt og drikker mye vann. burde helt klart spist mer frukt og grønt, er periodespiser når det gjelder sånt. har fokusert på å legge om til ett kosthold og typer trening som jeg trives med og kan tenke meg å fortsette med, slik at jeg ikke har slanket meg men endret på vaner fra dårlig til bedre. spiser fremdeles ikke variert nok, er fremdeles ikke flink nok i forhold ti hv jeg spiser, men for meg har de små tingene gjort mye, men det har tatt tid da. det har ikke vært noen rask slankekur, jeg har brukt over ett år på å gå ned, men har da endt opp med å gå ned på steder jeg aldri går ned om jeg prøver å gjøre ting raskt. (har gått ned 5 cm over hofta, og det har jeg aldri opplevd før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laini Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. oktober 2006 Juhu! Jeg er 174 og 73-75 kg (varierer fra dag til dag) Jeg vil ned til 65. Det har vært normalvekten min fra jeg var 19-24 år, men så ble jeg gravid for andre gang og gikk opp 20 kg og de satt godt... Jeg er 27 år nå. Skal vi slenge oss sammen å gå ned litt eller? ← Hei;-) Variere fra dag til dag jeg også, merkelige greier!! Jeg er glad om jeg kommer meg ned i 68-69, mindre enn det så tror jeg at jeg ikke ser så bra ut. Men jeg er MED jeg på å gå ned noen skarve kg!!! Er endelig kommet i gang med god trening igjen, var tidligere veldig godt trent og trente 6 dg uken. Etter siste barn ( 5 år ) så har det jaggu ikke vært like godt hverken å gå ned eller få tid og overskudd med treinig. Kg sitter rimelig spikret men jeg har klart å lee litt på vekten nedover ved å kutte karbo. Og nå når jeg har fått trent litt mer regelmessig 3 dg uke så virker det som det kanskje kan gå. Så vi kan jo bare gi gass og rapportere inn her en gang i uken??? Jeg trener vekter/pump og spinning, og går turer med godt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laini Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg er 174 og VAR 74 kg for ca ett år siden eller litt mer, har nå med iherdig trening og kosthold kommet ned i 65 kg!! er superimponert, hadde som mål å komme meg til 68, men det dalte bare ned på 65 pga treninga, utrolig deilig. men, jeg syntes ikke da og synes ikke nå at jeg var stor når jeg veide 74 kg heller, jeg var helt normalt bygd og så bra ut. hadde litt mer her og der en jeg selv ønsket, men så er jeg vant til å være godt trent fra tidligere også, så det kom hovedsakelig av altfor lite trening og altfor mye sjokolade og dårlig forbrenning. nå er jeg slik at jeg ikke synes jeg kan gå ned noe mer, for da blir det for lite igjen. bortsett fra det så likte jeg kroppen min på 74 men stortrives enda mer nå, mest fordi den nå er mye bedre trent og jeg har fått trent opp definerte muskler igjen, det liker jeg. ← Da har du jamme god grunn for å være imponert over deg selv;-))) Det er jo såååå godt å nå et mål om å gå ned!! For min del er det kun snakk om ca 5 kg, og jeg vet jeg kan få det til selv om kg sitter hardt. Jeg er jo ikke tjukk, men har det lille ekstra som "irriterer" meg............ Bra jobbet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er 175 og ca 85 kg. Håper og tror jeg kommer meg ned på 75, men neimen om jeg gidder noe mer Da har jeg gått ned ca 50 kg fra slik jeg var på det verste, og det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 21. oktober 2006 #9 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tråden er ryddet. Reglene. Orakel - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå