Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #181 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm. Begynner du å bli gammel? Den hånden skal da smyges ned alle andre steder enn ned i en vekse? ← Så feil kan man ta. Men åpningene er jo like store! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #182 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Så feil kan man ta. Men åpningene er jo like store! ← Men Herr Cephalus da. Slikt sier man da virkelig ikke til en Dame! Slikt et ubeøvlet språk, ja det er jo forferdelig med slik griseprat... Endret 19. oktober 2006 av onyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #183 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei giid for et språk! *fnise forfyllet* ← Ikke noe forfyllet fising her, ærlig talt! Ooops, øynene begynner visst å gå i kryss her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #184 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Men Herr Cephalus da. Slikt sier man da virkelig ikke til en Dame! Slikt et ubeøvlet språk, ja det er jo forferdelig med slik griseprat... ← *klyper onyx i rumpa* Hva med at vi to griser litt, slik som i gamle dager Endret 19. oktober 2006 av Cephalus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #185 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men Herr Cephalus da. Slikt sier man da virkelig ikke til en Dame! Slikt et ubeøvlet språk, ja det er jo forferdelig med slik griseprat... ← Snakk for deg selv Onyx Jeg tar det meste. Er vandt til å håntere ulike herremenn i mitt tidligere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 19. oktober 2006 #186 Del Skrevet 19. oktober 2006 Herr Cephalus da! Ikke mens alle ser på! *fnise* Nei, nu har jeg drukket så alt for meget igjen. Jeg bør nok ta en hvil på min pengefylte madrass, selv om jeg i det siste har merket noen huller og dumper. Det er nok på tide og etterfylle litt. Men unge Herr Cephalus, De glemmer vel ikke at De i morgen har lovet meg å følge meg til banken? Jeg må jo hente trygden min, og det er virkelig ikke trygt å gå rundt alene med så meget kontanter? *vakler forfyllet til senges* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #187 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er vandt til å håntere ulike herremenn i mitt tidligere liv. ← *underskriver på at Persille håndterte nøttene godt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #188 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men unge Herr Cephalus, De glemmer vel ikke at De i morgen har lovet meg å følge meg til banken? Jeg må jo hente trygden min, og det er virkelig ikke trygt å gå rundt alene med så meget kontanter? ← I morgen henter vi trygd og deretter tar vi en kopp kakao med krem hos Baker Hansen. *sjangler ut døren med en plastpose med halvfulle flasker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #189 Del Skrevet 19. oktober 2006 Persille skal drømme om nøtter Har tatt sovepillen min nå så jeg sier takk og farvel for i aften... Håper den kjekke, unge herremannen gjør oss sitt selskap i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #190 Del Skrevet 19. oktober 2006 *snur seg i døråpningen, gulper lett og vinker godnatt til de vakre Damene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 20. oktober 2006 #191 Del Skrevet 20. oktober 2006 *våkner, putter inn gebisset og ser seg rundt i stua* Joda, her har det jammen vært en liten fest. Ja, det var så hyggelig med disse fruene, og denne kjekke ungen herremannen. *spiser to paracet og drikker et glass rød saft* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labellamia Skrevet 20. oktober 2006 #192 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vil være med, med mine nystøpte flotte negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 20. oktober 2006 #193 Del Skrevet 20. oktober 2006 I morgen henter vi trygd og deretter tar vi en kopp kakao med krem hos Baker Hansen. *sjangler ut døren med en plastpose med halvfulle flasker* ← Hva er det jeg beskuer? Har han tatt med seg flaskene hjem til sig selv? Denne unge mannen må ikke bli overformynderi-aktig her. Fru bellatrix har jo ordnet dette lille barskapinnhold, så det overrasket miig at herr cephalus valgte å overse det faktum. De lille frk labellamia kan jo klore den unge mannen med de nystøbte negler dersom han ikke sporenstrax leverer oss tilbake barskapsinnholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #194 Del Skrevet 20. oktober 2006 *håper cephalus og flaskene er på vei til sykehuset for å varte opp Fru Svingen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #195 Del Skrevet 20. oktober 2006 *våkner, putter inn gebisset og ser seg rundt i stua* Joda, her har det jammen vært en liten fest. Ja, det var så hyggelig med disse fruene, og denne kjekke ungen herremannen. *spiser to paracet og drikker et glass rød saft* ← *slenger et kyss til Fru onyx* Jeg er dessverre opptatt idag slik at De nok må hente trygden selv. Men jeg skal selvfølgelig hjelpe Dem med å putte pengene i madrassen. Hva er det jeg beskuer? Har han tatt med seg flaskene hjem til sig selv? Denne unge mannen må ikke bli overformynderi-aktig her. Fru bellatrix har jo ordnet dette lille barskapinnhold, så det overrasket miig at herr cephalus valgte å overse det faktum. De lille frk labellamia kan jo klore den unge mannen med de nystøbte negler dersom han ikke sporenstrax leverer oss tilbake barskapsinnholdet. ← *ser skremt på Fru labellamias negler og leverer omgående alle tomflaskene tilbake* *håper cephalus og flaskene er på vei til sykehuset for å varte opp Fru Svingen* ← *svinger innom sykehuset med en stor bukett "markblomster" selvplukket på nærmeste gravlund* *stikker til slutt en lapp inn i dørsprekken hos bestyrerinnen påskrevet* Behov for akutt seksuelt misbruk? Ring Cephalus på 6666666 *bukker lett og ønsker Damene en god fredag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #196 Del Skrevet 20. oktober 2006 *svinger innom sykehuset med en stor bukett "markblomster" selvplukket på nærmeste gravlund* ... *bukker lett og ønsker Damene en god fredag* ← Åh, for en skjønn Erica! De er da så alt for snill Herr Cephalus! *rødmer kledelig og slår blikket ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 20. oktober 2006 #197 Del Skrevet 20. oktober 2006 *slenger et kyss til Fru onyx* Jeg er dessverre opptatt idag slik at De nok må hente trygden selv. Men jeg skal selvfølgelig hjelpe Dem med å putte pengene i madrassen. ← Kjære Dem, klart en kjekk ung mann som Dem har annet å gjøre enn å følge en eldra dame i banken. litt engstelig for å gå alene på gaten med tryden i vesken er jeg jo, men jeg kan jo spandere på meg selv en drojse hjem. Det hadde jo vært meget hyggelig om De stakk innom og hjalp meg med madrassen. Jeg har jo planlagt å invitere fruene på kaffe og kaker (les sprit og sjokolade) i aften, og kanskje et slag med kort. Bridge (les poker) er jo sååå hyggelig og kanskje det også blir litt å nippe til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 20. oktober 2006 #198 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjære fine eldre fruer. Trenger vi egentlig en yngre mann som utviser frekkhet ved å snike seg ut med halvfulle flasker og returnere tomgods??!! Han har dessuten brutt løftet sitt til fru Onyx her. Foreslår at vi kjører løpet med sprit, sjokolade og poker og gir blaffen i de yngre menn. En av de flotte egenskaper med fine eldre fruer er at de klarer seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #199 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal i hvert fall kjøpe nye drikkevarer. Vi bare gjemmer de så unge herremenn ikke finner de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. oktober 2006 #200 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjære fine eldre fruer. Trenger vi egentlig en yngre mann som utviser frekkhet ved å snike seg ut med halvfulle flasker og returnere tomgods??!! Han har dessuten brutt løftet sitt til fru Onyx her. Foreslår at vi kjører løpet med sprit, sjokolade og poker og gir blaffen i de yngre menn. En av de flotte egenskaper med fine eldre fruer er at de klarer seg selv! ← *kikker forskrekket opp fra hekletøyet* Mener du at jeg må gi min unge elsker avskjed på grått papir? Hå nei, det kommer ikke på tale! Men jeg tar gjerne et slag poker med portvin og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå