Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) FFFEF... Foreningen for fine eldre fruer! Inspirert av en meget vakker tråd på Velvære, klær og kosmetikk... Startes herved Foreningen For Fine Eldre Fruer, altså oss gamle over 30... Det skal drikkes sherry på medlemsmøtene, og vi får laminerte medlemskort, en av våre yngre elskere eller eventuelt sønner kan sikkert ordne det... Siden jeg er så gammel at jeg er en smule data-analfabet får dere melde dere på selv, så jeg ikke glemmer noen Og skulle moderator mene det er nødvendig, kan vi godt flyttes til SnikkSnakk, men da må moderator også meldes inn! Med vennlig hilsen Glammy 1. Glamourgirl 2. LilleBille 3. Miami 4. Piper 5. Trille 6. Onyx 7. Gjest 8. Alive 9. Emera 10. Aster 11. Hu i Svingen 12. Blanca 13. Flowerpower 14. Mysan 15. Hera 16. agjest 17. Hufse-Tufsa 18. Bellatrix 19. Gjest 20. :-)Anna 21. Pulverheksa Endret 18. oktober 2006 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Melder meg inn .. og jeg er såpass at jeg har egen lamineringsmaskin - så jeg kan ta hånd om medlemskortene Endret 17. oktober 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. oktober 2006 #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så flott at du ordna dette da Glammy Detta blir gøy Må luske meg ut fra KG en stund nå tror jeg. Selv gamle damer går på skole og har oppgaver som skal leveres snaaart!!! Kommer plutselig tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 17. oktober 2006 #4 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette må jeg bare være med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 Melder meg inn .. og jeg er såpass at jeg har egen lamineringsmaskin - så jeg kan ta hånd om medlemskortene ← Øy! Hele poenget var jo at alle de yngre elskerene våre skulle gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil mye heller bruke dem til noe annet .. jeg kan feks. laminere dem (hvor er lammet forresten :klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 *kniser kokett med en velpleiet hånd foran munnen* Skal du laminere lammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Var det ikke lamminere det var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #9 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje en av de yngre elskerne kan komme med noe verktøy utover pinsett og neglefil og fikse døra mi også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. oktober 2006 #10 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva er laminering? Noe med sex? Slikt gjorde vi ikke i min tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #11 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi får spørre Lammet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 17. oktober 2006 #12 Del Skrevet 17. oktober 2006 Åååå giiiid, jeg vil også være med! *løpe på badet og fikse parykken og sminken før min yngre elsker tar bildet til medlemskortet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #13 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er ikke så veldig fin, men ganske gammel. Tro om det er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #14 Del Skrevet 17. oktober 2006 Alle over 30+ er fine! Derfor vi har denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #15 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. oktober 2006 #16 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Å, men dette var noe for meg, mitt gamle skinn! ...en av våre yngre elskere... Jeg drømte at jeg ble forført av en flott ung fyr i natt! Inni hodet mitt drev jeg hele tiden og lurte på hva han skulle med meg, kanskje han bare skulle skryte til kompisene at han hadde tatt ei gammal røy eller noe sånt... Men han var veldig overbevisende i sin forførelseskunst! Hm... Endret 17. oktober 2006 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 17. oktober 2006 #17 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil og være med! Skal på utenlandsreise snart (med bare fine eldre fruer ), hvilken sherry bør jeg kjøpe på taxfree-butikken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. oktober 2006 #18 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil også være med, men kan jeg få pårtvin i stedet for sherry? Kan bidra med en ikke så veldig handy ung elsker også. Men han klarer sikkert å laminere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 17. oktober 2006 #19 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om dere har tørr portvin er jeg med Vi må også ha mokkabønner; gamle damer liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #20 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal vi ha mokkabønner - må vi ha kandissukker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå