Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også bare fått mail om rabatt på barneklærne, men jeg fikk den rabattkoden som står over til å fungere når jeg bestilte klær til meg selv igår :tommelsmil:

Skrevet

Hm, da burde jeg jo kanskje teste ut om det fungerer for meg også. Skjønner ikke hvorfor jeg får rabatt på barneklær heller, for ikke har jeg barn, og ikke har jeg noen gang bestilt barneklær derfra heller..Men samme det :fnise:

Skrevet

Må bare spørre om noen tilfeldigvis har en rabattkode til Shopbop.com?

Skrevet

Ellos : 50 % rabatt på den dyreste varen over 200 kr etter fratrukket rabatt.

Kan ikke kombineres med:

andre tilbud

rabatter

varer fra tilbudsbutikken

reiser

produkter merket med "bare på nettet" eller

Ellos / Josefssons selected/orange hjørner

catalog mail outlet

Jeg tenkte umiddelbart på noen fine støvletter jeg hadde sett på, men jaggu var det ikke "selected-merke" på dem. Forbaska betingelser :sur:

Skrevet (endret)

Hm.com - 10 % rabatt på hele sortimentet, kode 7830. Gjelder t.o.m. 02.09, altså bare til og med søndag.

(Fikk mail fra hm om at de gir denne rabatten fordi det har vært endel tekniske problemer i nettshopen).

Endret av Ephemera
Skrevet

Enda en rabatt fra hm.com: 25 % rabatt på en valgfri vare, kode 7756. Gjelder t.o.m. 13.09.07.

Skrevet

Jeg prøvde den med 10% rabatt, men kunne ikke bruke den fordi verdien var for lav :klø: Og da hadde jeg klær for 600-700 kr i handlekurven, og det sto heller ikke noe om minstepris. Dårlig gjort!

Skrevet
Jeg prøvde den med 10% rabatt, men kunne ikke bruke den fordi verdien var for lav :klø: Og da hadde jeg klær for 600-700 kr i handlekurven, og det sto heller ikke noe om minstepris. Dårlig gjort!

Så rart... :klø: Jeg har ikke prøvd den selv, men måtte sjekke mailen nå for å se om jeg hadde skrevet riktig rabattkode og det har jeg... Her er mailen:

Vi har fått en fantastisk mottakelse på høstens sortiment av våre kunder. Det synes vi er kjempemorsomt! Dessverre har vi hatt en del tekniske problemer i Internettbutikken. Noen av kundene våre har ikke hatt mulighet til å bestille de varene de ønsket.

Vi beklager og vil tilby deg 10% rabatt på hele sortimentet t.o.m. søndag 2. september 2007. Skriv inn rabattnummer 7830 når du bestiller via Shop Online.

Går kanskje an å ringe kundeservice og si at du ikke får den til å fungere?

• 2 uker senere...
Skrevet
Ellos : 50 % rabatt på den dyreste varen over 200 kr etter fratrukket rabatt.

Har du koden til denne? har klart å miste den.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Olivia_*
Skrevet

rabattkoden DW190 gir fri frakt på Dentaworks tannbleking, www.tannbleking.nu

Skrevet

Ingen rabattar på HM Rowells for tida? :klø:

Skrevet

Denne har vel mange ventet på:

hm.com: 10 % rabatt på hele sortimentet, kode 7814, gjelder t.o.m. 18.10.07.

Skrevet

Da sletter jeg resten av bestillingen min å bestiller på nytt :-D

Men jeg har ikke fått noe mail om dette!

Skrevet
Da sletter jeg resten av bestillingen min å bestiller på nytt :-D

Men jeg har ikke fått noe mail om dette!

Jeg har heller ikke fått mail, men jeg fikk en folder i posten fra hm idag, med den rabatten :)

Skrevet

Ok, jeg har ikke sjekket posten enda. Selvfølgelig hadde jeg sendt omtrent alt nå da, men kan fortsatt rabattere jakka mi :)

Men gleder meg til rabattperioden er over for da kommer det alltid noe nytt og jeg håper det er lakkpumpsene :-D

Skrevet
Denne har vel mange ventet på:

hm.com: 10 % rabatt på hele sortimentet, kode 7814, gjelder t.o.m. 18.10.07.

Oi, oi! Takk Ephemera :)

Skrevet

Har ikke prøvd den selv, men var såvidt innom mote.no og der har de også rabatt-tråd. Der oppgir de 20 % rabatt hos hm.com ved bruk av kode 7822 tom. 18.10. Går an å prøve for dem som vil :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Da håper vi det kommer en ny kolleksjon etter den 18.10 :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...