Gå til innhold

Rabatt tråden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn

Har meldt meg ut av Ellos, men fikk visst katalogene fra Josefssons og Ellos allikevel, så hvis noen trenger kode, så er det - 30% rabatt hos Ellos med kode 170010, og -30 % hos Josefssons med kode 570101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det noen som har fått ny tilbudskode fra H&M? De pleier jo å komme rett etter at den forrige er avsluttet... Typisk at jeg alltid bestiller midt i mellom :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik Bok: -70%, -50%, 99kr, 2 for 99kr, 49kr. Masse jeans til 199kr. Hello Kitty til 149kr. Merkevarer (Fornarina, Diesel, Lee etc.) -50% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10% rabatt hos HM, rabattnummer 7905

Den fikk jeg også.

Noe så irriterende. Rett etter jeg har bestilt en masse varer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke de har begynt pakkingen kan du nok legge til koden jente79.

Det som irriterer meg mest er at jeg snakket med de på telefonen samme dagen de sendte ut koden, og spurte om de visste om den kom de nærmeste dagene. Nei det visste ikke hun sure dama på telefonen! Vi har faktisk krav på et ærlig svar når man spør og de vet det. Og jeg nekter å tro at hun ikke viste om det siden de hadde begynt å sende ut :forvirret:

Jeg har lagt inn en bestilling på nesten 2000 fra outlet shoppen, men jeg får ikke lagt inn koden selv om jeg stadig legger til flere ting :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte denne HM-koden idag. Fikk kun 10% på det ene plagget jeg kjøpte til full pris.. Sparte hele 14,90 kr. Resten kjøpte jeg fra outlet-avdelingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brosjyren jeg fikk idag står det:

Gjelder nye bestillinger, men kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud...

- med liten skrift selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brosjyren jeg fikk idag står det:

Gjelder nye bestillinger, men kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud...

- med liten skrift selvfølgelig.

Det stod selvsagt ikke i mailen :forvirret:

Jeg leita i allefall... hmm kanskje jeg ikke så det?

Nei jeg sjekket og det står ingenting i mailen!

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dårlig gjort...

Kanskje du får rabatt hvis du sender dem en mail. Det burde jo stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdirabatter på Ellos på 200kr om du handler for minst 800kr og 300kr om du handler for minst 1000kr. De er gyldige frem til 31. juli.

200kr : 174101

300kr : 174102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trude.lutt

Halv pris av nedsatt pris på noanoa. Gikk amok og handlet for kr 2000,- Hadde jeg kjøpt til full pris;kr 7100,-. men det hadde jeg aldri gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ellos 50% rabatt på en vare + gratis trenchcoat (verdi 279), og 20% på sportsklær.

Kode: 178230. Til 20. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...