Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri hatt en elsker før som jeg ikke har vært i ett forhold med. Nå er jeg singel og føler jeg trenger en elsker,holder på å klikke fordi jeg ikke får kropps kontakt med ett voksent menneske. Samtidig så føler jeg at det blir billig på en måte. Vil ikke ha gutte vennene mine fordi de er jeg glad i, og de er venner. En elsker vil jeg ikke være glad i. Hvor utbredt er egentlig dette? og møter man potensielle elskere på nett? Får jo haugevis av tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du finner sikkert en oppskrift på hva du bør se etter og hvordan du helst vil oppleve det i et eller annet blad eller forum, kanskje til og med i en restaurant! Se under dagens lekkerbisken anbefalinger men samtidig pass på å spørre om menyen er lettfordøyelig! Duh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 hahaha-jeg er faktisk litt grønn på det området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tja. Hvor vanlig det er kan jeg ikke utale meg om. Man kan jo kalle et forhold både et kjæresteforhold eg et elskerforhold. Noen ganger vet man uten at man har sagt det med rene ord. Synes overhode ikke det er billig. Min forrige singelperiode var på 12 år. Kan du tenke deg 12 år uten sex? Nei, det gjorde ikke jeg heller Nettet er jo et utmerket sted å treffe likesinnende på. Tror du må beregne deg å bruke litt tid da. Rett person til rett tidspunkt Hvor får du alle de tilbudene henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 I min omgangskrets er det ikke vanlig med elskere hvis man er singel. Det andre spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor jeg får alle tilbudene? Det er det minste problemet for damer generellt vil jeg tro. Jeg får tilbud gjennom menn fra nettet og på byen. ( og nei,jeg ser ganske så anstendig ut ;)Jeg har vært i forhold i minst 10 år og ser det kan bli litt vanskelig for meg å gå inn i ett forhold på nåverende tidspunkt. Alikevel så er jeg ett voksent menneske, jeg trenger nærhet. Derfor vurderer jeg en elsker, ikke fler;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er vel like vanlig som det er uvanlig. Du er ikke billig fordi du har en elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har lurt litt med det der med "billig"/ ikke. Har alltid hatt en høy moral på det området, aldri vært den som har p...rundt og har vel rykte på meg for å være litt prippen Men så er det å merke at man faktisk er voksen og har behov, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå