Gå til innhold

Hvordan involvere forlover mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveren min bor på en annen kant av landet, men vi har en god del kontakt pr. sms, telefon og MSN. Jeg kunne godt tenkt meg å få henne til å føle seg mer involvert i bryllupet mitt, slik at hun får muligheten til å engasjere seg/delta mer i planlegging. Hun var med på brudekjoleprøving, men det er foreløpig det eneste hun har vært med på.

Hva gjør deres forlovere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min forlover var der for meg på telefon, for hun var på andre siden av verden. Jeg ville ikke valgt en annen uansett, for det holdt at hun orket å høre på meg :ler:

Du kan jo høre hva hun vil selv, for vi bruder har en tendens til å forvente litt vel mye av de rundt oss. Det er brudeparet som er mest opptatt av bryllupet, og det kan faktisk bli for mye for de rundt oss. Og siden hun bor så langt unna, kan hun føle det som et press om du kommer med forslag til henne.

La henne være der for deg på telefon, msn og mail for jeg tror nok det kan holde for en som bor så langt unna.

Skrevet

Jeg vet at forloveren min veldig gjerne vil være med på å bestemme pynt og slikt. Nå bor hun i samme by som meg, så det er ikke et stort problem, men hadde hun bodd langt borte hadde jeg tatt masse bilder av lokalet og slikt, slik at hun fortsatt kunne komme med ideer og forslag. Ellers så er bare det å ha en som gidder å høre på deg hver gang du føler behov for å si noen om bryllupet en veldig viktig del av forlover-jobben, synes jeg.

Bor hun (eller du) slik til at det er vanskelig å komme på besøk? Kanksje en bryllups-planleggings-helg kunne vært noe å invitere henne på? Gjerne en helg forloveden var borte. Invitere henne hjem til deg. På dagen kan du ta henne med deg rundt i butikker og for å se på lokaler og slikt. Om kvelden åpner dere en flaske vin, ser i bryllupsblader og finser masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...