Kykkelikokos Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Forloveren min bor pÄ en annen kant av landet, men vi har en god del kontakt pr. sms, telefon og MSN. Jeg kunne godt tenkt meg Ä fÄ henne til Ä fÞle seg mer involvert i bryllupet mitt, slik at hun fÄr muligheten til Ä engasjere seg/delta mer i planlegging. Hun var med pÄ brudekjoleprÞving, men det er forelÞpig det eneste hun har vÊrt med pÄ. Hva gjÞr deres forlovere?
Gjest Piper Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Min forlover var der for meg pÄ telefon, for hun var pÄ andre siden av verden. Jeg ville ikke valgt en annen uansett, for det holdt at hun orket Ä hÞre pÄ meg Du kan jo hÞre hva hun vil selv, for vi bruder har en tendens til Ä forvente litt vel mye av de rundt oss. Det er brudeparet som er mest opptatt av bryllupet, og det kan faktisk bli for mye for de rundt oss. Og siden hun bor sÄ langt unna, kan hun fÞle det som et press om du kommer med forslag til henne. La henne vÊre der for deg pÄ telefon, msn og mail for jeg tror nok det kan holde for en som bor sÄ langt unna.
Kara W Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg vet at forloveren min veldig gjerne vil vÊre med pÄ Ä bestemme pynt og slikt. NÄ bor hun i samme by som meg, sÄ det er ikke et stort problem, men hadde hun bodd langt borte hadde jeg tatt masse bilder av lokalet og slikt, slik at hun fortsatt kunne komme med ideer og forslag. Ellers sÄ er bare det Ä ha en som gidder Ä hÞre pÄ deg hver gang du fÞler behov for Ä si noen om bryllupet en veldig viktig del av forlover-jobben, synes jeg. Bor hun (eller du) slik til at det er vanskelig Ä komme pÄ besÞk? Kanksje en bryllups-planleggings-helg kunne vÊrt noe Ä invitere henne pÄ? Gjerne en helg forloveden var borte. Invitere henne hjem til deg. PÄ dagen kan du ta henne med deg rundt i butikker og for Ä se pÄ lokaler og slikt. Om kvelden Äpner dere en flaske vin, ser i bryllupsblader og finser masse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ