Gjest chibiz Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 heisan igjen.... du nevnte at din mann hadde gått ned 25 kilo med hjelp av xenical, jeg bare lurte på hvo lang tid han brukte på det ? hvor mye gikk han ned i begynnelsen? mm.... takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg husker ikke helt, faktisk. Tror han brukte ca et år. men da hadde han noen pauser underveis, blant annet en lang sommerferie. Han fulgte heller ikke en veldig rigid diett, og kunne sikkert gått ned fortere hvis han hadde ønsket det. Han tenkte vel slik at dette var et såpass langvarig prosjekt uansett, at det var viktig at han ikke gikk ut så hardt at han ble lei. Det fungerte best for han. Hvor mye han gikk ned i begynnelsen veit jeg heller ikke, men han lå i hvertfall lenge på en kg i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chibiz Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg husker ikke helt, faktisk. Tror han brukte ca et år. men da hadde han noen pauser underveis, blant annet en lang sommerferie. Han fulgte heller ikke en veldig rigid diett, og kunne sikkert gått ned fortere hvis han hadde ønsket det. Han tenkte vel slik at dette var et såpass langvarig prosjekt uansett, at det var viktig at han ikke gikk ut så hardt at han ble lei. Det fungerte best for han. Hvor mye han gikk ned i begynnelsen veit jeg heller ikke, men han lå i hvertfall lenge på en kg i uka. ← tusen takk for svar.... :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå