Hu i Svingen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #181 Del Skrevet 10. november 2006 Og jeg fjaser aldri! ← Tenkte nettopp det. At man kan ikke rope brann i telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 10. november 2006 #182 Del Skrevet 10. november 2006 Hva har skjedd med deg? Du har fått så store øyne...? Og stort hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. november 2006 #183 Del Skrevet 11. november 2006 Tenkte nettopp det. At man kan ikke rope brann i telefonen. ← Jo man kan det, men da ringer man som regel ikke en eller annen for å skravle! "Hjelp! Det brenner!" får gjennomgående best respons på hvis man ringer 113 av en eller annen grunn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. november 2006 #184 Del Skrevet 11. november 2006 Good morning sunshine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg bare fjaser. Plan for lørdag: Rydde bort utemøbler Sage ved Dandere jordhauger for mormor Vaske klær Det holder i lange baner... ← Endring i planen. Plan for lørdag: Rydde kjøkkenbenken Fyre i peisen Sende Donnie i butikken og ut med hunden Tilberede lutefisk Spise lutefisk og drikke øl og gløgg Plan for søndag: Rydde bort utemøbler Sage ved Dandere jordhauger for mormor Vaske klær Hmm... ja... det spørs om det går noe bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 11. november 2006 Hva har skjedd med deg? Du har fått så store øyne...? Og stort hår? ← Er ikke det to gode ting? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. november 2006 #187 Del Skrevet 11. november 2006 Hørtes ut som en meget bra lørdagsplan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. november 2006 #188 Del Skrevet 11. november 2006 Spise lutefisk og drikke øl og gløgg ← NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #189 Del Skrevet 11. november 2006 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ← Rettelse: Spise lutefisk og drikke øl og gløgg - mens Donnie oppvarter min venninne og meg (og vifter oss med palmeblader hvis varmen fra peisbålet blir overveldende). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. november 2006 #190 Del Skrevet 11. november 2006 det eneste jeg skal vifte med er kukken.. i trynet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 11. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. november 2006 #192 Del Skrevet 11. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2006 #193 Del Skrevet 11. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 11. november 2006 Kjøkkenbenken er fortsatt rotete, men jeg har i det minste tatt ut fisken av fryseren, saltet den og sendt Donnie ut på tur. Lurer på når energien skal overmanne meg og sende meg rundt som en hvit tornado? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 12. november 2006 #195 Del Skrevet 12. november 2006 Når jeg leste at du hadde lagd brente mandler så fikk jeg sååå lyst på brente mandler, så i går lagde jeg meg masse! mmmmmmm gøtt! Vet du at hvis man legger rødkål ved siden av lutefisken så blir den grønn? Må testes! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, det må nok prøves. Hadde en snål opplevelse i går. Men ellers var kvelden veldig hyggelig. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 13. november 2006 Uff, nå er jeg lei meg. Lillesøster har blitt dumpet av kjæresten sin, og hun er i et annet land, så jeg kan ikke trøste henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 13. november 2006 #198 Del Skrevet 13. november 2006 Uffda, så leit! Bra det finnes telefon og msn da! Dobbeldate er forresten tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 13. november 2006 Da har jeg bestilt Londontur. Reiser på mandag fk. og blir borte til torsdag. Stakkars Donnie kan ikke ta seg fri da, og er sååå lei seg for at han ikke får bli med. Blir hyggelig å besøke søsteren da, selv om jeg har lite shoppingpenger og det blir liten tid. I kveld har jeg storvask av håndklær og sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. november 2006 #200 Del Skrevet 13. november 2006 Søsteren din er heldig som har deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå