Gå til innhold

Svingstang


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Lagde brente mandler i går, og det er så godt! :-D

Har vært på hundejordet i dag, og skal på jobb nå snart. Kan ikke si at jeg bobler over av forventning akkurat, men det går vel greit. Om en ukes tid skal jeg og noen ekstrahjelper få litt bedre opplæring på datasystemet, det gleder jeg meg til.

Fyttikatta så kaldt det er ute nå. Brrr... Men det er veldig fint med solen da. :kul:

Gleder meg til helg og å få fikset litt både ute og inne.

Kaffe og :smoke: - så jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobben gikk greit, ganske rolig i dag. Vet ikke om jeg liker at det er rolig selv om det er mindre stressende, tiden går fortere når det er travelt, og så føler man seg mer effektiv da.

Nå er jeg hjemme igjen, lager middag nå. Hvis pastasalat med kylling kan kalles middag? :)

Donnie er i studio, og jeg vet ikke når han kommer hjem. Kjeder meg litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp vekket to stk. trøtte veterinærer fordi lille Gull hadde lav temperatur og skalv som et aspeløv. Ble så redd, og nå etter å ha snakket med vet'en er jeg egentlig litt flau, for etter at jeg pakket Gullet inn i en dyne for et kvarter siden skjelver hun ikke lenger. Så hun frøs sikkert bare. :rodme: Ja ja, det er bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite. :sjenert:

Pinlig.

Ble rimelig stressa av hele greia, så nå må jeg roe ned litt før jeg kan legge meg. Bra jeg ikke rakk å hive i meg kaffe for å kjøre av gårde til veterinærkontoret. :klaske:

Skal sjekke tempen igjen før jeg sovner for å være helt sikker da... *fortsatt litt engstelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tempen til Frøken Fur steget et lite hakk, dvs. 0,3 grader, og da er alt bare bra. :) Bortsett fra at hun er fornærmet for at jeg stikker ting i rumpa hennes da - dét blikket. :ler:

Har spist en porsjon tacorester, renset ansiktet og er halvveis i seng. Bare en natta- :smoke: først.

I morgen er det møte (som jeg gruer meg til), og så er det helg. :hoppe: Det blir en rolig og fornuftig sådan (håper jeg) og det blir deilig. Har vært litt mye styr og kaos i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det offisielt helg i min verden. :-D

Snart skal jeg enten pante flasker eller summere regninger eller gå en tur eller sove eller ringe en venninne eller vaske klær eller - ja, mulighetene synes uendelige... - eller kanskje rett og slett ingenting?

Kaffe og røyk trengs nå, fikk sove totalt tre timer, mellom ni og tolv. :forvirret:

Har fått flere ideer til rimelige julegaver nå, kanskje jeg burde skrive en liste før jeg glemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du jo rett i. ;) Men valget har falt på flaskepanting, litt innkjøp og tur på stranden med bissevovs. Så kan jeg heller ringe i kveld, tror DD skal øve i dag. Han leste opp en liste med rare navn for meg i telefonen i sted. Utrolig festlig. :grine2:

Ha en god helg selv, og opp med hodet. ;)

Brr, det er kaldt her - må nesten fyre før jeg går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date! ;)

:sjarmor:

Ga forresten F i å fyre. Sitter på kjøkkenet og troner i tosomhet med Fulle Mi, og her er det varmt og godt.

Prøvde å ringe det mest skravlete mennesket jeg vet om i sted, men fikk svareren. Det betyr dessverre at h*n nok kommer til å ringe meg på et langt mindre passende tidspunkt enn nå, og bruke opp et par timer av min ikke alltid så dyrebare tid. Nå hadde egentlig passet bra...

*stålsette seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God hælj! Jammen er du hønemor! Koselig det da...

Hva da? Det med å vekke uskyldige veterinærer midt på natten? Pøh - jeg betaler dem da godt nok. :sjarmor:

God hælj sjæl. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Når du er lei samtalen kan du:

* rope "Det brenner!"

* beklage all vinen du har drukket og begynne å snøvle

* snorke høylytt

* få Donnie til å ringe deg på mobilen (hvis du snakker i fasttelefon)

* sjekke tempen til lille Gull/ frøken Fur/ fulle Mi

* fortelle om de stygge verkebyllene du har og rope at en av dem sprekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er lei samtalen kan du:

* rope "Det brenner!"

* beklage all vinen du har drukket og begynne å snøvle

* snorke høylytt

* få Donnie til å ringe deg på mobilen (hvis du snakker i fasttelefon)

* sjekke tempen til lille Gull/ frøken Fur/ fulle Mi

* fortelle om de stygge verkebyllene du har og rope at en av dem sprekker

:ler:

Takk skal du ha, jeg kommer til å få bruk for minst en av dem. ;) Likte spesielt godt "Det brenner!" Knegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hedda Gabler

Den kan du jo bruke i det uendelige.

Det brenner på kjøkkenet!

Det brenner i badekaret!

Det brenner i askebegeret!

Det brenner i pc'en!

Det brenner i mobilen!

Det brenner i håret mitt!

Jeg har halsbrann!

Det brenner på knærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du jo bruke i det uendelige.

Det brenner på kjøkkenet!

Det brenner i badekaret!

Det brenner i askebegeret!

Det brenner i pc'en!

Det brenner i mobilen!

Det brenner i håret mitt!

Jeg har halsbrann!

Det brenner på knærne!

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Jeg tror jeg dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fjaser.

Plan for lørdag:

Rydde bort utemøbler

Sage ved

Dandere jordhauger for mormor

Vaske klær

Det holder i lange baner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du jo bruke i det uendelige.

Det brenner på kjøkkenet!

Det brenner i badekaret!

Det brenner i askebegeret!

Det brenner i pc'en!

Det brenner i mobilen!

Det brenner i håret mitt!

Jeg har halsbrann!

Det brenner på knærne!

Nyttårsaften for mange år siden satt jeg i telefonen med min daværende svigermor og ventet på gjestene med ferdigdekket bord. Plutselig velter ett stearinlys og med papirduk og "gurilandere" er bordet et flammehav i løpet av sekunder. Med brannslukningsapparatet i hånden forsøker jeg å forklare situasjonen mens hun på sin side fornærmet slenger på røret.

Noen år senere snakker jeg med en ny svigermor i telefonen da det havner vann i et større antall telys samtidig. Det resulterer i et par meter høye stikkflammer som svir taket og får meg og Voffe til å tre hurtig av i ufarlig retning mens vi forsøker å bortforklare "Wooofet". Det lyktes dårlig...

Konklusjon: Man blir ikke trodd! :ler: Nøy deg med å si at det ringer på.

Jeg bare fjaser.

Plan for lørdag:

Rydde bort utemøbler De har BM'en sittet i stykker, så de er kastet

Sage ved Ligger pent og pyntelig stablet under tak

Dandere jordhauger for mormor Har verken jordhauger eller mormor

Vaske klær Kanskje...

Det holder i lange baner...

Har derimot noen "små" uferdige maleprosjekter og et uttrykt ønske om å kjøpe bilige sigaretter så lenge den svenske regjeringen og IVF-seksjonen tillater det...

Og jeg fjaser aldri! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...