Harald Skrevet 24. januar 2003 #21 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg syns innlegget til "talkum-i-skrevet" er skikkelig morsomt. Vi trenger den type humor her inne. Bare "nicket" i seg selv forteller jo at fyren er en moroklump.. Dobbelt morsomt blir det når noen tror at det er alvorlig ment.. og gir ham kjeft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg synes slettes ikke dette innlegget var noe morsomt, og klarer overhodet ikke å forstå hvorfor vi trenger slik humor i dette forumet. Jeg tok slettes ikke innlegget alvorlig selv om jeg gav et svar til han. Jeg har humor, faktisk veldig god humor, vil jeg påstå. Men dette var da ærlig talt ikke noe særlig morsomt..... Det kan lages god (underbukse)humor, men da må det vinkles annerledes...for dette ble bare dumt. Og når fakta er....at noen menn og nå mener jeg menn....faktisk er skikkelig slurver med sin personlige hygiene....så KAN man jo faktisk ikke være sikker på om dette var fleip eller fakta...uavhengig av hvilket nick han har valgt seg. (jeg personlig synes nicket var direkte discusting, og fatter ikke hva det har på kvinneside å gjøre i det hele tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 24. januar 2003 #23 Del Skrevet 24. januar 2003 Det finnes andre måter å spare på...men disse grisene gir oss andre en latter. Så lenge de holder seg unna med lukten sin da vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. januar 2003 #24 Del Skrevet 24. januar 2003 Fatter ikke at dere tok dette innlegget seriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 24. januar 2003 #25 Del Skrevet 24. januar 2003 Alvorlig og alvorlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 24. januar 2003 #26 Del Skrevet 24. januar 2003 jeg tror også at dette er en spøk ,men folk klarer å sjokke meg gang på gang. Da jeg gikk på ungdomskolen hadde vi en oppmerksomhets syk gutt i klassen,som bestemmte seg for å ikke vaske seg eller dusje på et år..... han bytter verken det ene heller det hitt og bare etter noen uker slåss vi om å sitte ved vinduet for å få frisk luft i fjeset og slippe dritt lukten. det var visst et idol han hadde som ikke hadde vasket hår eller kropp på et og et halt år. der hadde han fått ideen sin fra. Det som sjokker meg mest er ikke at han ikke vasket seg og at det enndte med at han ble tvangs vasket etter 4 månder,men at moren lot han gjøre dette. Så nei jeg hadde ikke blitt overasket om denne fyren faktisk ikke hadde funnet på at han er så u.hygenisk som han fremstiller seg for å være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. januar 2003 #27 Del Skrevet 26. januar 2003 Foreslår for enkelthetens skyld at du skaffer deg 7 ulike underbukser, skriver mandag på den første, tirsdag på den andre etc. Når du står opp om morgenen sjekker du at underbuksa heter det samme som den dagen det er... Dette skulle forhindre at du hverken skifter underbukse for lite eller for mye... og at hygienen opprettholdes. Jennifer Foreslår forøvrig som ny tråd på KG: "Hvor mange underbukser har du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå