Gjest talkum-i-skrevet Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 Samboeren min hevder at hun ikke vil ha sex med meg før jeg begynner å skifte underbukser litt oftere. Det er et sabla pes om dette. Hun blir sur hvis det går en uke eller to uten at hun finner noen brukte truser fra meg i skittentøykurven. Det må da være en fordel å ha sp lite klesvask som mulig? Jeg trives med en komfortabel og velbrukt underbukse, og den blir i grunnen ikke så veldig mye mer møkkete etter to uker som den er etter 4-5 dager, har jeg erfart? Hvordan skal jeg få henne til å bli litt mindre snerpete? Bør jeg bryte opp forholdet, og finne meg en mindre jålete dame? Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 HUN bør finne seg en mer renslig type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Talkum-i-skrevet: Underholdene! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg håper for din egen del at dette er en spøk... Hvis ikke er du ekkel :x Samboeren din bør finne seg en ny kjæreste, og du burde lære deg hva hygene er...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 :o Du er på samme "stadium" som 11-åringen hjemme, som vi innbitt forsøker å lære at "man skifter strømper og truse hver dag" Har nesten vondt for å ta han talkum-typen alvorlig... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Samme her! Er nok en som vil d litt moro...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Klarer dere ikke å ta ham alvorlig... mener dere det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #8 Del Skrevet 23. januar 2003 Samme her! Er nok en som vil d litt moro...... Hen er nok bare "folkelig" Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #9 Del Skrevet 23. januar 2003 Minner om en replikk i filmen "salmer fra kjøkkenet": I neste uke må jeg bade.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. januar 2003 #10 Del Skrevet 23. januar 2003 Historien får meg til å tenke på en lærerinne fra gymnaset som underviste i en parallellklasse. Istedet for å vaske seg, dynket lærerinnen seg med parfyme(!) Venninnen min som satt på første benk - og som er allergisk mot parfyme - led noe aldeles fryktelig i timene hennes. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 Folks hygiene er grusom. Tror kvinner er like ille som menn særlig når jeg leser endel innnlegg her inne. Griser! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. januar 2003 #12 Del Skrevet 23. januar 2003 Hehe Vibeke... Dersom hun underviste i historie fra det franske hoff før revolusjonen, var det kanskje gjort for å levendegjøre stoffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. januar 2003 #13 Del Skrevet 23. januar 2003 Har min månedlige badedag i morgen jeg........... Min kjære sier han gleder seg og jeg skjønner ikke helt hvorfor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. januar 2003 #14 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg trives med en komfortabel og velbrukt underbukse, og den blir i grunnen ikke så veldig mye mer møkkete etter to uker som den er etter 4-5 dager, har jeg erfart? Noen råd? Ja, hvis du vrenger den etter 2 uker, så kan du jo bruke samme underbuksa i en måned Tenk deg så mye vask du sparer på det a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. januar 2003 #15 Del Skrevet 23. januar 2003 Æsj :o :x :evil: :blunke: Makan................ Skal si du er litt VEL økonimisk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #16 Del Skrevet 24. januar 2003 Det skremmer meg at folk faktisk svarer denne mannen....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 24. januar 2003 #17 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg satt akkurat og tenkte på det samme! Men nå har vi ikke så mye vi skulle ha sagt - vi har jo akkurat gjort det samme Selvfølgelig er dette bare fleip Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. januar 2003 #18 Del Skrevet 24. januar 2003 Slettet av meg selv. Noen bare MÅ vri på alt man sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 24. januar 2003 #19 Del Skrevet 24. januar 2003 Artig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleMeg Skrevet 24. januar 2003 #20 Del Skrevet 24. januar 2003 er det mulig å finne seg en mer urenselig typen enn han talkum usj! enten lukter ikke kropppen hans så mye men tenkt da rauskjegg lukt under dyna uff her han mannfolka noe å skjerpe seg på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå