Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvor kjøper dere bind/tamponger? Jeg kjøper dem i dagligvarebutikken for jeg synes det er mest praktisk, men det jeg har reagert på er at det er ytterst sjeldent jeg ser andre som kjøper det der. Så jeg bare lurte på hvor dere andre kjøper det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjøper ogsp på matbutikker, er det ikke der det er billigst?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 På dagligvare butikken.Det er jo der jeg handler alt annet, gidder ikke gå noen annen plass for å kjøpe ob/ bind. De fleste gjør nok det, men dette er jo ikke noe en handler hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 I dagligvarehandelen. ser og sjelden jenter/kvinner som handler bind/ob har ikke tenkt over det før i dag. Ser for meg en hel masse damer som sniker seg inn i butikken for å handle bind like før stengetid. At jeg ikke ser folk som handler bind gjør meg ingenting, syns det er verre at typen til en venninne av meg nekter å handle hygene artikler til henne, selv da hun nettopp hadde født. Hennes svigermor måtte gå og handle for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 På dagligvarebutikken ja. Det er jo ikke så mange andre plasser man får kjøpt sånt. Enig med sistnevnte her, det er idiotisk med mannfolk som ikke vil kjøpe bind/tamponger til kjærestene sine Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Ser for meg en hel masse damer som sniker seg inn i butikken for å handle bind like før stengetid. Ha Ha, er det virkelig noen som fortsatt er flaue over å kjøpe bind & tamponger? Til deg som startet denne tråden- de aller fleste kvinner kjøper det i dagligvarehandelen, det kan jeg si helt sikkert. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjøper billige tamponger og truseinnlegg på Nille og Vita.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 23. januar 2003 #8 Del Skrevet 23. januar 2003 Handler i daglivarebutikken jeg også, og jeg tror nesten alle gjør det. Men det er rart det med menn/gutter og bind/ob, hva er det de er så redde for?...........At dama i kassa skal tro at det er HAN som skal bruke dem.........??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #9 Del Skrevet 23. januar 2003 min mann handler som regel dagligvarene, så han kjøper bind/tamponger der også. han er imponert over utvalget for å si det mildt. nå trenger han ikke lapp lenger for å finne riktig type, men han hadde en lei tendens til å komme hjem med libresse en stund. knurr. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 23. januar 2003 #10 Del Skrevet 23. januar 2003 hoho dere er så artige :D Kjøper på rema 1000! går diskre forbi hylla og snapper med meg en pakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bruker også å kjøpe bind/tamponger på super'n. Noen ganger hender det at jeg svipper innom Sparkjøp, der prisnivået er et hakk lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. januar 2003 #12 Del Skrevet 23. januar 2003 Rema 1000. Hjalp et personal der med å finne bindene konen hans skulle ha. Mannen var fra Sri Lanka og snakket dårlig norsk. Tror ikke han helt forsto hva vi prøvde å forklare, så han betalte for tre forskjellige pakker da han dro............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #13 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg kjøper på matbutikken ja.. jeg jobbet i Kiwi et par år, og joda, de MANGE handler nok bind i matbutikken....Og jeg har fått mange henvendelser fra både litt yngre og eldre menn som trenger tips til hvilket bind de skal kjøpe med seg..det er trossalt mye å velge mellom for forvirrede menn Men jeg syns det er sjelden å se at noen er flau over å handle det. Fins det en eneste kvinne her i verden som ikke har mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. januar 2003 #14 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg handler i alle fall på daglivaren. Heldst REMA, for der er det billigst. En får jo kjøpt på HM og sånnt også, men der er det så dyrt. Handler aldri på Nille ol. Har prøvd en gang, men synes det er elendig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. januar 2003 #15 Del Skrevet 24. januar 2003 Always ultra fra nærbutikken er det som gjelder... Det er vel noen år siden jeg pleide å lure meg bort til hylla og legge pakken under et blad i handlekorga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. januar 2003 #16 Del Skrevet 24. januar 2003 Kjøper på rimi som regel,det er nærmest :D enten jeg,eller kjæresten. Hmm..kjøpte 3 pakker med stringbind her om dagen.. jeg pleier ikke å være flau,men unggutten kikka litt rart på meg ja..flaut :oops: Kanskje jeg bare hadde en prikk eller no i panna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 24. januar 2003 #17 Del Skrevet 24. januar 2003 Når min mor var ung måtte de handle slikt på spesialforretning (samme sted som man solgte stoff, garn, synåler og klær). Der hadde de "Saba med bomull" (Gud forby at noen sa ordet "hygenebind" høyt :o ). Lageret var plassert under disken. Pakket inn i gråpapir slik at ingen skulle skjønne hva det var Nå har man likegodt en pakke Libresse stående på hyllen på lesesalsplassen... Jeg er glad ting forandrer seg. Nå er det jo nesten blitt litt KULT med slikt. Tror vi kan takke reklamen for det, det er jo ikke alltid at merkevarebygging er like dumt...(selv om Bestemor blir høylydt indignert hver gang det befinner seg en mann i en bind-reklame ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. januar 2003 #18 Del Skrevet 24. januar 2003 Handler bind og truseinnlegg og tamponger hvor og når jeg handler alle andre dagligvarer. Min mann klarer også å kjøpe bind og sånn, men det må spesifiseres da... feil truseinnlegg er kjipt. Men han plukker både hårspray og tamponger han, ikke noe problemer med det. vi er da voksne! Men man har jo opplevd at det har vært tomt og man skal på farten, at man har hatt glede av Narvesen på t-banestasjonen. Eller en Shell eller Esso... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. januar 2003 #19 Del Skrevet 24. januar 2003 Kjøper bind og truseinnlegg på dagligvarebutikken.....både jeg og mannen.... (han kjøper til meg da.... ) Av og til også på videobutikken....når jeg er i akutt "nød" og butikkene er stengt..... Kjøper sjelden OB.....kan ikke fordra de....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 24. januar 2003 #20 Del Skrevet 24. januar 2003 På butikken der jeg kjøper mat o.l. Syns ikke det er så flaut jeg. Er nå engang slik at vi kvinner må ha dette, og det vet jo alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå