Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei. Jeg har jo en kjempefølelse av at vi får gutt. (har hatt det før jeg ble gravid også av en eller annen grunn) siden jeg skal på flere UL er det jo mulig vi ser det uten å spørre også hvis det er en tissefant der ;) Men i bunn og grunn er det akkurat det samme hvilket kjønn som kommer ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tenker jente fordi jeg ønsker det mest eller om det er en magefølelse.. Sambo tenker også kun jente.. Men er egentlig greit med gutt og! hvis du skjønner!

Tror ikke jeg vil satse 100% på det de sier på UL. Kanskje vi tar en 3-D senere som vil være mer sikker! Vi får se!

Skrevet

Jeg ønsker meg ei jente en eller annen gang men hvorfor jeg tror det blir gutt allikevel aner jeg ikke. Har du prøvd det kinesiske kjønnskartet??

Skrevet

Skal ikke på UL før 3. januar jeg. :tristbla: Det er leeenge til.

Er i uke 18 midt i juleferien, så da havnet jeg rett etter jul istedet for før. Syntes det var litt dumt, men ingenting å gjøre med det.

Vurderer faktisk å spandere på meg en privat UL, selv om jeg ikke har råd... :sjenert:

Hvis det stemmer at jentesædcellene lever lengst så får vi nok jente, men har litt på følelsen av at det er gutt. Spiller egentlig ingen rolle, men vil ha en datter en eller annen gang. :)

Vi har ikke bestemt oss for om vi vil vite heller. Fant ut at det er så lenge til UL så vi kan tenke på det en stund.

Skrevet

Ja, vi har bestemt oss for å spørre etter kjønn på UL 21.desember. :)

Men vi har ikke lyst til at familie /venner skal vite det, så vi er foreløpig veldig usikre på om vi skal si at det er en hemmelighet hva det blir, eller om vi skal ta en hvit løgn og si at vi ikke fikk vite kjønnet... Kanskje letteste det siste, men ikke helt riktig... :forvirret:

Jeg har veldig feeling på at vi venter en gutt! :babygutt:

Skrevet

Jeg er også veldig sikker på at det blir gutt her, bare fordi jeg helst vil ha ei lita tulle. Men egentlig vel det viktigste at det blir bebbis, og ikke hva det blir :ler: Og etter å ha vært innom pasienthotellet på ullevål i går, der det var nyfødte bebbiser på alle kanter, er det bare en ting å si:

Belønningen for dette vi nå gjennomgår er verdt alt, jenter!

Skrevet

Å ja!!! Det er nok verdt det! Jeg gleder meg sånn!!!! Men egentlig synes jeg ikke jeg har vært gjennom så mye, Sett bort i fra forrige uke som er et eget grusomt kapittell, så har graviditeten så langt vært helt fin! Litt må en jo regne med men det er bare hyggelig å kjenne at det skjer noe.

Sikkert fordi jeg har mest lyst på jente jeg tror jeg får gutt jeg også lubelillen. :ler: Men det skal jo selvfølgelig få søsken en eller annen gang så det er lite stress.

Kjedelig at du ikke får UL før etter nyttår da Frida :kose: Jeg er vel akkurat på grensa jeg også! Er vel 17+1 når vi skal på UL.

Venninna mi visste kjønnet og sa de ikke visste det når folk spurte. Tror nok det er MYE lettere for noen kan bli ganske nysgjerrige!

I dag har jeg mye jeg skulle ha gjort. Så får vi se hvor langt jeg kommer.

Skrevet

Jada...har mye jeg skulle ha gjort men lite blir gjort. Tror jeg må rydde litt igjen. Fatter ikke hvem som roter! :ler:

Kanskje litt mat igjen??? Fikk lyst på litt suppe.

Usj-orker ikke fjerne den musa fra fella, det får mannen ta seg av.

Skrevet

Veit ikke om jeg hadde hoppa så fælt for mus i fella jeg......Koselig at alt står bra til med dere, ha ei fin uke :klem:

Skrevet

Takk i lige måde angelou!

Jo jeg hopper for å heller ha de i fella enn i kjøkkenskapet! ;)

Skrevet

Ja fatter ikke hvem.... Jeg prøver jo å holde det ryddig her! Gleder oss til å få ferdig badet, det burde hjelpe litt på rotet!

Skrevet

Nå skal jeg på shopping!!! :hoppe:

Ikke så mye som jeg først tenkte men ei passende bukse hadde vært godt å ha!!! :ler:

Skrevet

Begynner det å bli trangt om plassen? :ler: God jakt!

Skrevet
Venninna mi visste kjønnet og sa de ikke visste det når folk spurte. Tror nok det er MYE lettere for noen kan bli ganske nysgjerrige!

Ja, spørs om vi kommer til å gå for den varianten, ja. :Nikke:
Skrevet

Hva shoppa du, smile?

Det med kjønn er litt snålt. Jeg var gravid i én uke (eller egentlig mye lenger da, jeg er vel faktisk pr. definisjon litt gravid enda..), men jeg var overbevist om at det var en gutt ca. to sekunder etter at jeg så strekene på testen. :ler: Kanskje underbevisstheten min hadde mest lyst på gutt. Men slikt er uvesentlig.

Ha en fortsatt fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...