Gjest uri Skrevet 12. november 2006 #461 Skrevet 12. november 2006 Hurrej for snekkeren som kommer Kanskje du får helt nytt bad til jul :-D Du er fortsatt sykemeldt eller?? Jeg skal og i seng, snart, skal bare...... Natti natt
smile Skrevet 12. november 2006 Forfatter #462 Skrevet 12. november 2006 Ja målet er å få ferdig badet så fort som mulig. Det er irriterende lite som gjenstår! Sykemeldt.... nja... :klø: Skal til legen i morra men regner med det. Natti, natti!
Gjest uri Skrevet 12. november 2006 #463 Skrevet 12. november 2006 Satser på de blir ferdige da, siden det er så lite igjen Håper du får sykemld en stund til, du har bare godt av å slappe av etter alt det du har gått gjennom nå Natti natt
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 #464 Skrevet 13. november 2006 Mus er søte de, men ikke inne i huset. Får håpe katten kan ta rotte på dem. Jeg setter veldig pris på alt som er fotballfritt, så du kommer nok til å se meg ofte her Heldigvis er jeg gift med en som heller ikke liker fotball, og som ikke ser på så mye annen sport. Veldig praktisk! Spennende med nytt bad!
Kakao Skrevet 13. november 2006 #465 Skrevet 13. november 2006 Så bra blødningene har gitt seg! Blir det så du skal en tur til på UL om litt? For du må sikkert ikke vente til uke 18, håper jeg.
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #466 Skrevet 13. november 2006 innom med en stor så bra at blødningene ser ut til å ha gitt seg! håper alt er bra med deg
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #467 Skrevet 13. november 2006 Satser på de blir ferdige da, siden det er så lite igjen Håper du får sykemld en stund til, du har bare godt av å slappe av etter alt det du har gått gjennom nå Natti natt ← Ja jeg håper også jeg blir hjemme litt til. Nå fikk vi vite at deler som snekkeren skulle ha i dag er skadet... får ikke nytt før onsdag! Mus er søte de, men ikke inne i huset. Får håpe katten kan ta rotte på dem. Jeg setter veldig pris på alt som er fotballfritt, så du kommer nok til å se meg ofte her Heldigvis er jeg gift med en som heller ikke liker fotball, og som ikke ser på så mye annen sport. Veldig praktisk! Spennende med nytt bad! ← hit til et fotballfritt miljø Mannen min er litt intressert han da så jeg kan bli litt lei av og til men nå er jo det verste over. Så bra blødningene har gitt seg! Blir det så du skal en tur til på UL om litt? For du må sikkert ikke vente til uke 18, håper jeg. ← Utrolig at de har gitt seg ja. Det er en stor lettelse!!!! Venter på innkalling til ny UL i neste uke som de sa men jeg har ikke hørt noe mer. Får vel ringe de snart. Uke 18 er vel tett oppi jul så det synes jeg er litt vel lenge! innom med en stor så bra at blødningene ser ut til å ha gitt seg! håper alt er bra med deg ← Har det bra vettu! Og jeg er MYE roligere nå enn tidligere. Nå er det jo veldig snart 12 uker også så nå burde det være litt mer sikkert dette :smile:
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #468 Skrevet 13. november 2006 Hvorfor funker ikke linken til tickeren min lengre????
Gjest uri Skrevet 13. november 2006 #469 Skrevet 13. november 2006 Spør du meg, så spør jeg deg.. Du må kanskje oppdatere den?!
Pasha Skrevet 13. november 2006 #470 Skrevet 13. november 2006 trur at forelderehuset har blitt lagt ned. kanskje derfor.
Gjest uri Skrevet 13. november 2006 #471 Skrevet 13. november 2006 Ja jeg håper også jeg blir hjemme litt til. Nå fikk vi vite at deler som snekkeren skulle ha i dag er skadet... får ikke nytt før onsdag! ← Åh nei Blir det ikke gjort noe som helst før onsdag da da??
Vingedama Skrevet 13. november 2006 #472 Skrevet 13. november 2006 Mus er da skjønne Da jeg var 10 år, hadde jeg en valing mus som kjæledyr i fugleburet mitt i ca. 1 time. Vi fanget den ute og tok den med inn. Ble ikke så populært hos mor, derav bare 1 time
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #473 Skrevet 13. november 2006 trur at forelderehuset har blitt lagt ned. kanskje derfor. ← Lurer på det jeg også. Får ikke inn hovedsida lenger heller. Åh nei Blir det ikke gjort noe som helst før onsdag da da?? ← Blir vel ikke det.... Men nå skal jeg jammen meg mase til dette blir ferdig, hver enda dag!!!!! Mus er da skjønne Da jeg var 10 år, hadde jeg en valing mus som kjæledyr i fugleburet mitt i ca. 1 time. Vi fanget den ute og tok den med inn. Ble ikke så populært hos mor, derav bare 1 time ← Mus er langt i fra skjønne! Det kunne jeg aldri tenkt meg å ha frivillig i hus!
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #474 Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg vært hos lege. Ble sykemeldt ei god stund fremover og skal fortsatt ta det med ro. Fikk ikke lov til å løfte tungt, gå noe særlig tur, eller Er vel verst med det siste!!!! Ny UL neste uke og 21.desember Vi gleder oss som små barn!!!!
Daria Skrevet 13. november 2006 #475 Skrevet 13. november 2006 Nummeret før sengeliggende, med andre ord? Men i det minste får du masse KG-tid *prøver å se de positive sidene* Spennende med UL da
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #476 Skrevet 13. november 2006 Blir nok masse kg-tid ja! Nja, trenger vel ikke være sengeliggende men skal bare ta det ro og la såret få gro ordentlig. Ja UL er sinnsykt gøy!! Trodde ikke det skulle være så stort! Det snør det snør, tidelibom
smile Skrevet 13. november 2006 Forfatter #480 Skrevet 13. november 2006 Det skjønner jeg godt iss. Slitsomt i overgansperioder! I morra skal jeg på shopping!!!! Kan ikke så dagt som jeg gleder meg til det!!! Må innom ikea, kanskje finne meg noen GODE støvletter og litt klær!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå