Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Hehe, må le litt av den musefanginga. Grattis med fangst! :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er fotballfri dagbok, ville bare nevne det liksom!!!! :hoppe:

:sjenert:

*tusler ut igjen akkuratt idag*

Skrevet
:sjenert: Jeg orker jo ikke å fjerne musene...... Er i grunnen ganske oppgitt!
Skrevet
:sjenert:

*tusler ut igjen akkuratt idag*

Huff, da??? Har du ikke annet å prate om??? :klø: Du kan jo prøve å si noe men jeg har nok dessverre lite å tilføye, kanskje noe fra heia Tufte liksom! :ler:

Skrevet

Tror iss (fullt forståelig) er litt enspora i dag :ler:

Hva er dagbok-policyen på ski da? *ser langrenn og alpint* :sjarmor:

Skrevet
Tror iss (fullt forståelig) er litt enspora i dag  :ler:

Hva er dagbok-policyen på ski da? *ser langrenn og alpint*  :sjarmor:

Nja, er vel ikke noe OL nå så da følger jeg ganske lite med... Ikke så streng der altså for der skjønner jeg litt mer. Det handler jo bare om et par ski og staver :tommel: Men mulig jeg ikke blir så engasjert som deg! :ler:

Skrevet

Jeg kan bli engasjert av det meste -under OL i Salt Lake City satt jeg og ei venninne oppe halve natte og hylte og skrek til curling-finalen... :ler:

Skrevet

Jo men OL er jo gøy når de norske gjør det bra. Spesielt hvis en sitter flere sammen og heier. Jeg så også så mye curling denne gangen som jeg aldri har gjort før.

Men er det cupfinale i dag eller har det vært???? :klø:

Ja jeg er ikke så veldig inn i dette!

Skrevet
Cupfinalen for menn er i dag..

Damene spillte i går.. ;)

Takk for litt oppdatering! :ler: Ikke så greit å følge med på alt. :sjenert:

Skrevet

Laget mitt som er i cupfinalen ;) Derfor er jeg litt ensporet idag!

Skrevet

Nå skal jeg faktisk gå ut en liten tur og trekke litt frisk luft!!! :hoppe: Det er jo bare såååååå nydelig ute nå!

Skrevet

Herlig :-D

Her er så kaldt og ufyse at jeg ikke orker gå ut for å ta meg en røyk engang..

Ser blå himmel i det fjerne, håper den kommer hit.

God tur da :kose:

Skrevet

Så deilig å gå tur i finværet da. Du får kose deg.

Jeg sitter på jobb jeg, men sola skinner utenfor. Kjedelig. :sur: Og ikke nok med det, men jeg er jaggu helt alene her også...

Tenkte å gå hjem når jeg er ferdig da. Blir deilig å få seg en spasertur selv om det ikke er mer enn en halvtimes tid.

Ha en fortsatt fin dag, Smilevenn. :klem:

Og lykke til med musejakten. :)

Skrevet

Hei hei, Smile! Du må bare skaffe deg en katt, så skal du se at musene forsvinner. Håper du har hatt en bra dag. :klem:

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke åssen jeg hadde taklet et museproblem. Jeg som er så dyrekjær hadde vel ikke taklet å sette ut feller, langt mindre å ta musene ut av fellene! :forvirret:

Godt vi allerede har to katter, så er det mindre sjanse for å få musene i hus! ;)

Skrevet
Så deilig å gå tur i finværet da. Du får kose deg.

Jeg sitter på jobb jeg, men sola skinner utenfor. Kjedelig.  :sur: Og ikke nok med det, men jeg er jaggu helt alene her også...

Tenkte å gå hjem når jeg er ferdig da. Blir deilig å få seg en spasertur selv om det ikke er mer enn en halvtimes tid.

Ha en fortsatt fin dag, Smilevenn.  :klem:

Og lykke til med musejakten.  :)

Kjedelig å jobbe på en søndag da! :klem: En liten spasertur er bedre enn ingen ting! ;)

Hei hei, Smile! Du må bare skaffe deg en katt, så skal du se at musene forsvinner. Håper du har hatt en bra dag.  :klem:

Den flytter visst inn om en uke! :hoppe: Så da håper jeg det blir slutt på dette museriet!

Jeg vet sannelig ikke åssen jeg hadde taklet et museproblem. Jeg som er så dyrekjær hadde vel ikke taklet å sette ut feller, langt mindre å ta musene ut av fellene! :forvirret:

Godt vi allerede har to katter, så er det mindre sjanse for å få musene i hus! ;)

Derfor må mannen, feste og ta av disse musefellene! Snill sånt, eller dvs han er pent nødt!!!

Skrevet

Har hatt en fin dag! Utrolig deilig å komme seg ut i sola. Merker humøret stiger av det!!! :smile: Føler meg i både bedre humør og bedre form nå. Blødningene ser også ut til å ha gitt seg!!! :hoppe: Det er en lettelse!

Det har ikke blitt noe mere mus i fella, kanskje vi har tatt den verste gjengen??? :klø:

I morra kommer det visst snekker hit så vi kommer et skritt nærmere ett helt nytt bad!!! :hoppe: Det blir deilig det!!!

Men nå er det tid for å hoppe i seng!!! :Gjesp: Natta!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...