Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er absolutt lov til å skyte :) På samme måte som det er lov til å være sint, sur og lei seg. Vi er her uansett, men synes selvsagt at det er morsomst med skyt :klem:

:hoho:

Jeg dør av latter!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Lille-Smile 3 mnd allerede? :klø:

Hvor ble tida av?

Skrevet

:juhu: Hurra for lillesmile som er 3 mnd :gratulerer:

Jeg tror du må komme til vestlandet altså, for det ser ut som alle her er ferdige...

Veldig fint bilde å ha som takkekort bilde ja :rødme:

Skrevet

Huff så store de små har blitt. Synes godt de kan være små i mange år jeg :ler:

Skrevet
Er Lille-Smile 3 mnd allerede? :klø:

Hvor ble tida av?

Ja! :overrasket: Hun er vel 3 mnd. og vel en uke!!! :dåne:

:juhu: Hurra for lillesmile som er 3 mnd :gratulerer:

Jeg tror du må komme til vestlandet altså, for det ser ut som alle her er ferdige...

Veldig fint bilde å ha som takkekort bilde ja :rødme:

:hoppe: Vestlandstur hadde vært gøy!! :hoppe:

Ja det blir nok enten det bilde eller så tok jeg noen i går på ei skinnfelle... Må få lastet de ned og studere de litt.

Huff så store de små har blitt. Synes godt de kan være små i mange år jeg :ler:

Ja det er sant men egentlig blir de jo bare mer og mer herlige da med tilbakemelding også videre!

I dag har jeg hatt en skikkelig hjemmedag og vært husmor. Jeg har vasket alt på vaskerommet inkl. skrubbing av dusjen der, hengt opp og vasket 3 fulle maskiner, bakt havrekjeks :sikle: , vasket på badet og tatt meg av lillesmile for mannen har jobbet i hele dag. Men nå er det godt å slenge beina på sofaen. Vel fortjent! :sjarmor:

I morra skal jeg :shoppe: Nå gidder jeg ikke gå i trange dongeribukser lenger. Jeg må han en som er litt mer passende! :ler:

Jeg satt forresten en time ute i sola i dag og heklet. Så la jeg fra meg heklinga på bordet og da jeg kom ut igjen var sevfølgelig heklenåla falt under terassebordene.... :sur: Så i kveld er jeg litt rastløs. :ler:

Nå skal jeg sortere litt bilder på pc så jeg kan få fremkalt og begynt på scrapbooking! :juhu:

Må si jeg har litt dårlig samvittighet for alle jeg ikke er innom i dagbøkene.... Sorry altså, men KG har ikke så stor pri om dagen. Jeg har fått så mye annet å kose meg med! :rødme:

Skrevet
Må si jeg har litt dårlig samvittighet for alle jeg ikke er innom i dagbøkene.... Sorry altså, men KG har ikke så stor pri om dagen. Jeg har fått så mye annet å kose meg med! :rødme:

Og det er fullt forståelig :klemmer:

Skrevet
Takk Daria! :klemmer: Flytteklar????

Mentalt er jeg klar som et egg, i praksis gjenstår en god del pakking... :dåne:

Skrevet
Mentalt er jeg klar som et egg, i praksis gjenstår en god del pakking... :dåne:

Mentalt har du vel vært flytteklar et par år nå... :fnise:

Skrevet

Mentalt har jeg aldri flyttet fra Oslo... :fnise: Må alltid tenke med nøye om når jeg skal svare på hvilket fylke jeg bor i :sjenert: For ikke å snakke om alle gangene jeg har skullet skrive adressen min og skriver riktig postnummer, men Oslo som poststed...

Skrevet

Prøver du å si at lille-smile er viktigere enn KG? Nei, nå har det gått for langt altså!! :frustrert:

:fnise:

Skrevet

:vinke: Blir visst bare sjeldnere og sjeldnere her jeg... :flau:

Men vi koser oss ja! Ingen tvil om det. Vi har det godt i Norge med permisjonsordning gitt!!! :hoppe:

Nå har jeg hatt en super jente-helg! Det var kjekt. Shopping og vin gjorde susen! :ler:

I dag har nok en gang vært på shopping men nå ble det kun klær til lillesmile. Klarte ikke la være....

Nå skal vi kose oss litt sammen før jeg skal bort og manne skal være barnevakt!!! :babyjente:

Skrevet

Litt misunnelig jeg og...

Ikke for det, koser meg masse. Men når nestemann kommer skal jeg ha laaang permisjon. :ler:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg er så glad på dine vegne, smile! Synes det er veldig godt å stikke innom her og se at alt går så bra med deg og lillesmile. KOS deg videre :klemmer:

Skrevet

Ja vi koser oss ja. Er veldig glad jeg har permisjon men jeg har tatt 100% i 44 uker og det går fort. Nå har jeg søkt om utsettelse av permisjon pga bekkenplagene jeg hadde etter fødsel. Jeg har fått en jurist av NAV til å se på det og hun syntes saken virket grei men det er ikke avklart enda. I tillegg har jeg overtalt mannen til å få lov til å gå ned i stilling til våren så jeg jobber kanskje 50-60%. Jeg vil iallefall ha et par dager fri i uka. Men vi får se....

I dag skal jeg bake brød og ut en tur i strålende :sol:

Ha en fin dag alle sammen. Nå skal vi bare sove litt begge to! :ler:

Skrevet

Å gå ned i stilling en stund hørtes kjekt ut, så lenge du åpenbart trives hjemme med lillesmile :)

Kos deg ute i :sol:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...