smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #421 Skrevet 11. november 2006 200 dager til termin Gleder oss sånn!!!
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #422 Skrevet 11. november 2006 Nå ble tv-kommoden blank igjen gitt og tv'n ble ikke grå lengre! Fytty grisen så fælt det var her! Så nå kan virkelig helga komme snikende! I kveld skal vi kose oss med og god mat og tv eller film tenker jeg. Musa på kjøkkenet har for andre gang i dag spist av musefella uten å blitt smekka fast! Lei dette musehuset, det er sånn hver høst!
Gjest marthepia Skrevet 11. november 2006 #423 Skrevet 11. november 2006 Vært flink å vasket i dag du da? Kan du ikke komme hit en tur. Stua her trenger virkelig å bli vasket..
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #424 Skrevet 11. november 2006 Har jo egentlig ikke lov til å røre på meg så jeg får vel holde meg til min egen stue Tok bare støv men det ser MYE bedre ut! Håper mannen kan støvsuge litt.
Gjest marthepia Skrevet 11. november 2006 #425 Skrevet 11. november 2006 Har du fått beskjed om å ta det med ro altså? Kan vel være kjedelig til tider det også? Jeg fikk også beskjedom å slappe av da jeg var på kontroll på sykehuset da jeg begynte å få svangerskapsforgiftning, men det var lettere sagt enn gjort for meg. rydder hele tiden jeg..
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #426 Skrevet 11. november 2006 Ja pga blødningene. Skal jo ingen ting til for at jeg blør. De vet ikke helt med sikkerhet at det skal hjelpe men de mente det var bedre å være helt i ro. Men jeg orker bare ikke å gå her hjemme i rotete og møkkete hus, da blir jeg deppa rett og slett! Så du sliter med svangerskapsforgiftning nå? Huff-det er kjedelige greier men viktig å ta på alvor!
Gjest marthepia Skrevet 11. november 2006 #427 Skrevet 11. november 2006 Nei nei, har ikke det nå nei. Men da jeg skulle på overtidskontroll på sykehuset da jeg gikk med Emma begynte jeg å få det. Blør du lett altså? Har du blødd mer?
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #428 Skrevet 11. november 2006 Har ikke sluttet å blø enda nei Men så lenge det ikke ble mer og det skjedde noe annet rart hadde jeg ingen grunn til å bekymre meg. Vi sjekket den lille to dager på rad og de mente den hadde det kjempebra! Men enda i dag har jeg ikke blødd så nå håper jeg det gir seg, men det er vanskelig å vite for plutselig kommer det Skal vel på UL igjen snart tror jeg. Det stemmer, jeg må hente posten og se om jeg har fått innkalling!!!
Gjest marthepia Skrevet 11. november 2006 #429 Skrevet 11. november 2006 Håper alt går bra da Vet de hvorfor du begynte å blø?
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #430 Skrevet 11. november 2006 Nja de vet at det blør fra livmorhalstuppen. Det er ikke så unormalt for når man er gravid er man lettblødene. Jeg er visst en god del ekstra ift mange andre. Men så lenge det ikke blør fra livmora er prognosene veldig bra, også i og med at de har funnet hvor det blør fra. Så jeg har blitt mye roligere etter å ha hørt det og håper den lille vil være lenge i magen til mammaen sin. Hjertet og alt slo helt fint så den har det nok bra!
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #431 Skrevet 11. november 2006 (endret) Nå har jeg en mere støvfri stue og kjøkken enn før i dag og rene, nystrøkne gardiner oppe! Så nå tar vi helg med god mat!!!! Endret 11. november 2006 av smile
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #433 Skrevet 11. november 2006 Så du filmen i går eller? ← nei, satte meg i sofaen hos venninna mi istedet. Kanskje i kveld sammen med mannen??? Han er visst ikke så gira som meg Kanskje fordi han ikke har lest boka?? :klø:
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #434 Skrevet 11. november 2006 Her er fotballfri dagbok, ville bare nevne det liksom!!!!
Kakao Skrevet 11. november 2006 #436 Skrevet 11. november 2006 Klarer dere å vente så lenge??? Men tror du ikke magen din synes veldig godt da??? Ikke så lett å skjule det nå synes jeg, iallefall på kvelden. ←Grunnen til at jeg venter litt lenge med bror og søster, er fordi at når bror vet det, så vet hele hjembygda det... Og jeg vil bare være godt over på den "trygge" siden av uke 12 før jeg forteller det. Ikke så veldig rettferdig, kanskje, siden flere på mannens side vet det allerede. Men bror klarer aldri å holde på noe sånt, så da ble det bare slik. Men det kan hende det vises temmelig godt når jeg møter de neste gang, ja. Får si det ganske fort. Håper blødningen gir seg helt snart!
Burpen Skrevet 11. november 2006 #437 Skrevet 11. november 2006 Skjønner godt du blir berliga av å se den lille på UL, samtidig som prognosen er bra! Jeg husker jeg var vettaskremt den ene dagen jeg blødde... Enda det ikke var mye! Flink du, som holder reint hjemme hos deg,- bare pass på så du ikke sliter deg ut, eller pådrar deg skumle blødninger Kos deg med mann (og film?) i kveld!
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #438 Skrevet 11. november 2006 Ble visst ikke film i kveld heller! Har bare sittet her og spist god mat og sett litt på tv. I kveld har vi endelig klart å få to mus i smekken etter flere besøk der bare osten ble spist av og musa gikk fri! Men to mus på en liten kveld.... Hvor mange er det i år da tro??? Håper ikke det er like ille som i fjor, da er vi jo knapt begynt på å knerte tippoldemor og tippoldefar! Men nå venter mannen i senga!
smile Skrevet 11. november 2006 Forfatter #439 Skrevet 11. november 2006 Grunnen til at jeg venter litt lenge med bror og søster, er fordi at når bror vet det, så vet hele hjembygda det... Og jeg vil bare være godt over på den "trygge" siden av uke 12 før jeg forteller det. Ikke så veldig rettferdig, kanskje, siden flere på mannens side vet det allerede. Men bror klarer aldri å holde på noe sånt, så da ble det bare slik. Men det kan hende det vises temmelig godt når jeg møter de neste gang, ja. Får si det ganske fort. ← Kjenner til dilemaet. Vi har også noen som er veldig nysgjerrige men som vi må vente med til slutt. Først må vi få fortelle det til de vi vil fortelle det til, så kan slarvebøttene få vite det Skjønner godt du blir berliga av å se den lille på UL, samtidig som prognosen er bra! Jeg husker jeg var vettaskremt den ene dagen jeg blødde... Enda det ikke var mye! Flink du, som holder reint hjemme hos deg,- bare pass på så du ikke sliter deg ut, eller pådrar deg skumle blødninger ← Ja en blir ganske satt ut når en blødde. Av den lille blødningen jeg hadde for noen uker siden var jeg jo også redd men det var jo ingen ting i forhold til det som har vært! I dag ser det ut til at jeg får en blødningefri dag så jeg håper virkelig det er på tur tilbake!!! Holde rent ja.... Det var helt nødvendig for å si det sånn! Men jeg liker at det ser noenlunde ordentlig ut i rundt meg!
smile Skrevet 12. november 2006 Forfatter #440 Skrevet 12. november 2006 I kveld har vi endelig klart å få to mus i smekken etter flere besøk der bare osten ble spist av og musa gikk fri! Men to mus på en liten kveld.... Hvor mange er det i år da tro??? Håper ikke det er like ille som i fjor, da er vi jo knapt begynt på å knerte tippoldemor og tippoldefar! ← Nå er oldemor tatt! Lurer på hvor mange oldebarn de har :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå