Veslejenta Skrevet 23. januar 2003 #21 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har 70 D (uten silikon). Jeg kjenner flere som har operert for å få mindre pupper enn folk som har lagt inn silikon. Glad mine ikke er så store at de gir meg ryggproblemer. Det som er morsomt er at både de jeg kjenner som har lagt inn silikon og de som har operert for å få lavere puppestørrelse har villet hatt C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 23. januar 2003 #22 Del Skrevet 23. januar 2003 75A her, og de fiiiineste puppene i verden for akkurat meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. januar 2003 #23 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg brukte 75C før, bruker det ennå - de er blitt litt mindre, så jeg KUNNE nok fint kommi inn i 75B også, men det er liksom et lite personlig nederlag for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #24 Del Skrevet 23. januar 2003 For det høres så mye bedre ut med C en B liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #25 Del Skrevet 23. januar 2003 Til du siste: For det høres så mye bedre ut med C en B liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. januar 2003 #26 Del Skrevet 23. januar 2003 Adressen min er Bh gaten 80 B. Der trives jeg veldig godt etter at jeg flyttet fra nr 75 A. Med på flyttelasset tok jeg med meg tre barn og tretten kilo..................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. januar 2003 #27 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bruker 80 eller 85D, jeg. Helt naturlig, ingen silikon eller noe. Ville ikke gjort noe med dem, jeg, for de er vel det eneste på kroppen jeg er veldig fornøyd med... Jeg har vært en del større enn jeg er nå, men jeg har alltid brukt maks 85D. Da jeg gikk ned i vekt ellers på kroppen, så henger utrolig nok størrelsen på puppene fortsatt igjen!! Enda det bare er fett!! Hvem er SÅ heldige, mon tro?? (Noe må jo jeg være heldig med også) Måtte være noe mirakuløse treningsmåter jeg drev med ettersom det gikk bra... Trives veldig godt med D-cup, jeg.. Kunne tenkt meg ned i 75D, men pytt sann... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. januar 2003 #28 Del Skrevet 23. januar 2003 85 D - hverken mer,- eller mindre. Uten silikon 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. januar 2003 #29 Del Skrevet 24. januar 2003 hmm.. sitter her med mine 70b jeg ikke akkurat pamela men greit nok. de er faste og fine ihvertfall*stolt* Men kjeeeeeempeutringa topper og kjoler er lixom ikke helt vits her eller bh`er med bare et tynt stoff,ikke no annet.. det går heller ikke.. blir for mye stoff der lixom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbzy Skrevet 24. januar 2003 #30 Del Skrevet 24. januar 2003 Bruker 75B, jeg. Og hels med innlegg, ellers blir jeg helt flatbrysta.. Skulle gjerne ønske de var litt større eller fastere. Problemet kommer liksom når jeg skal ha på meg topper med bar rygg eller en fin kjole med stropper. Kan liksom ikke ha en "teit" bh under da. Og stroppeløse bh-er glir liksom bare ned hele tiden, så jeg må gå og heise den opp titt og ofte.. :-? Men men... Jeg kommer aldri til å operere inn silikon, for så "desperat" er jeg ikke.. Jeg trøster meg med at min samboer sier han liker dem. Og det er vel det som betyr noe, er det ikke?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 24. januar 2003 #31 Del Skrevet 24. januar 2003 85 c, c+ de skulle gjerne vært litt strammere, men ikke silikon. da får de heller henge litt, ingen får skjære i de nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 24. januar 2003 #32 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei jenter (igjen). Jeg vil bare få sagt det en gang til. Tror ikke alle gutter ønsker at "de" skal være størst mulig... Ville heller hatt ei jente med A og B cup enn C og D :blunke: Selv går jeg vel snart fra A til B Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. januar 2003 #33 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei jenter (igjen). Jeg vil bare få sagt det en gang til. Tror ikke alle gutter ønsker at "de" skal være størst mulig... Ville heller hatt ei jente med A og B cup enn C og D :blunke: Selv går jeg vel snart fra A til B Mogens HYSJ PÅ DEG! hihi.. Jeg har 80-85 C-D Huff.. Skulle gjerne hatt mindre. Ikke pga utseende, men pga. pratiske ting.. Det ekke så ofte man finner rett størrelse i BH'er på VANLIGE butikker.. Og når man først finner noe, ser det ikke ut.. :o Dessuten er de i veien når man løper og hopper..hirr.. Sjærsten min sier at han liker de.. men jeg skulle gjerne donert litt vekk.. Men som tidligere nevnt.. Man blir jo aldri fornøyd anyway.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 24. januar 2003 #34 Del Skrevet 24. januar 2003 Hjemme hos oss passer 80 c. Perfekt til alt, etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. januar 2003 #35 Del Skrevet 24. januar 2003 Bruker størrelse 80 B...kunne selvsagt tenkt meg noe større...men er ganske fornøyd... "Faste og fine" sier mannen... Vurderte silikon etter er periode med slanking og amming i 9 måneder.....da var det ikke så mye igjen... :-? ......men det har stabilisert seg etter noe vektøkning (var egentlig for tynn etter slankingen) og bruk av P-piller..... Nå er ikke silikon aktuelt lenger....men ser ikke bort fra at det kan bli aktuelt ved et senere tidspunkt...hvis de forandrer seg mye.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. januar 2003 #36 Del Skrevet 24. januar 2003 Gjest: jeg likte de bedre da de var litt større enn de er nå, ja. de så nemlig bedre ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 24. januar 2003 #37 Del Skrevet 24. januar 2003 Har 75b jeg. Er 168 og slank, så de passer perfekt til min kropp :D Og så er de faste sånn at jeg glatt kan gå uten bh (på ryggløse topper o.l) Min erfaring er nå at gutter synes "en håndfull" er best Tigerpia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 24. januar 2003 #38 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg bruker 75B, og det passer meg helt perfekt. Dessuten sier kjæresten min at de er verdens fineste :D og da er de vel det da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 24. januar 2003 #39 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg bruker 85 DD og er silikonfri. Håper ikke de blir større når jeg skal amme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 24. januar 2003 #40 Del Skrevet 24. januar 2003 Mine er 75B, og siden jeg jeg er liten og spinkel, synes jeg av og til at de er litt store. Tar litt mye oppmerksomhet, hvis man kan si det sånn... Men så lenge jeg kan gå uten BH når det er nødvendig, er jeg glad! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå