Gjest Kira Skrevet 26. januar 2003 #61 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg har en liten overkropp og større underkropp. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. januar 2003 #62 Del Skrevet 28. januar 2003 Vanskelig å si hvilken str jeg bruker, da omtrent ingen av bh'ene mine har samme str... Har alt fra 80B/80C/75D jeg... Kunne ønsket jeg kunne brukt 75B og ikke trengt å bruke bh hele tiden. Nå liker jeg ikke å gå uten, og de er i veien på trening... Hvis jeg får barn og ammer, kommer jeg kanskje til å vurdere operasjon i etterkant ("oppheising" - ikke silikon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2003 #63 Del Skrevet 28. januar 2003 Jeg bor i 80-100D jeg og trives med det. De gir meg iallefall ikke vond rygg, og er puppulære til det motsatte kjønn så jeg må vel ha det som plommen i egget vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. januar 2003 #64 Del Skrevet 28. januar 2003 Tror jeg løy her jeg :o skulle stå a..ikke b.. eller noen ganger da,så går det med en b. Høydepunkt*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå