Gjest Starya Skrevet 24. januar 2003 #41 Del Skrevet 24. januar 2003 Har b-cup som ligger nært c-cup. Fornøyd med det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 24. januar 2003 #42 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg bruker 80D, skulle gjerne ønsket at de var litt mindre og fastere. Går jeg ned i vekt blir de litt slappe. Men men gubben syns de er kjempefine uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 24. januar 2003 #43 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg er nå ca. 75C og kjempe fornøyd med det. Før min operasjon hadde jeg den miste cupen, og det er vel 70. Den var litt for stor den også. He he. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med puppene mine nå Har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. januar 2003 #44 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg bruker 70 C/D. Uten silikon. Mer enn nok det, ville heller hatt dem mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 24. januar 2003 #45 Del Skrevet 24. januar 2003 Bruker 85D men er så heldig at jeg glatt kan gå uten BH. De henger ikke en halv meter lengre ned av den grunn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. januar 2003 #46 Del Skrevet 25. januar 2003 Virker som de fleste her ligger på B-cup, og noen D-cup av de som har svart her. Selv bruker jeg A-75 cup med innlegg og silkon-innlegg . Føler at jeg ikke er så heldig da jeg fikk utlevert disse i arv. Jeg har middels benbygning, passe rompe, brede hofter og ja en typisk fasong som burde tilsvart store pupper. Jeg har en liten overkropp og større underkropp. Hvis en ser helheten. Høres ikke bra ut Har ofte tenkt på å ta silikon. Men jeg er usikker, tror ikke jeg tørr. Og så lenge kjæresten min er fornøyd så. De er jo faste og fine, en håndfull. De er vel ikke så jævelige, ellers hadde jeg nok tatt det for leeenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 25. januar 2003 #47 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg syntes det er fint med små bryster også, jeg. Selv om jeg har operert meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. januar 2003 #48 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg har 85C og det passer fint til resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. januar 2003 #49 Del Skrevet 25. januar 2003 75 A og stort sett fornøyd med det. Jeg er forøvrig litt som Mzfire: Jeg har en liten overkropp og større underkropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. januar 2003 #50 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg bruker alt fra 80DD til 75E og 75F. Det kommer litt an på modellen på BH'en. Jeg har ikke silikon. Jeg ønsker ofte at jeg hadde litt mindre. Men sambo er kjempefornøyd, og sier han er heldig som har en dame med så fine pupper! Så da er de vel fine, da...selv om de kan være veldig upraktiske av og til... :-? Men alt i alt er jeg nokså fornøyd. :D Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. januar 2003 #51 Del Skrevet 25. januar 2003 jeg veksler mellom 80 D og 85 DD... altfor store syns jeg men jeg håper de krymper til C nå som jeg har begynt å leve mer sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 25. januar 2003 #52 Del Skrevet 25. januar 2003 Mogens skrev: Hei jenter (igjen). Jeg vil bare få sagt det en gang til. Tror ikke alle gutter ønsker at "de" skal være størst mulig... Ville heller hatt ei jente med A og B cup enn C og D Javel - og så ?? Det viktigste er vel at vi kvinner er fornøyd med vår egen kropp ? Det høres jo nesten ut som om det er puppestørrelsen hos kvinnen som veier tyngst på din vektskål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 25. januar 2003 #53 Del Skrevet 25. januar 2003 Fornøyd med (80)B jeg... Kunne ikke tenke meg å ha silikon. Har aldri vert aktuelt. Jeg trener mye, så jeg går mye med sloggy-sportstoppene mine (uten bøyler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. januar 2003 #54 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg har vist tredobbet Å- cup, etter å ha vært på chatten en lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. januar 2003 #55 Del Skrevet 26. januar 2003 Puppersene mine hopper så mye opp og ned så det er vanskelig å si, men jeg ligger på 80-85 B, men har vært innom begynnelsen av C en gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. januar 2003 #56 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg har vist tredobbet Å- cup' date=' etter å ha vært på chatten en lørdagskveld[/quote'] Lurer på hvilken farge man skal ha på øyenskyggen da jeg? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. januar 2003 #57 Del Skrevet 26. januar 2003 70A, egentlig er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 26. januar 2003 #58 Del Skrevet 26. januar 2003 70A her! Puppene er ikke det på kroppen min jeg er minst fornøyd med. Jeg vil heller ta silikon når puppene henger som vrengte lommer enn å ta det som 18 åring fordi jeg synes de er små. De kan fremdeles vokse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. januar 2003 #59 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg bruker aldri BH... har liksom aldri hatt behov for det... hvordan vet jeg hvilken cup-størrelse jeg har da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 26. januar 2003 #60 Del Skrevet 26. januar 2003 Før brukte jeg 65A (de var det et slit å få tak i), men nå har jeg kommet meg opp til 70A. Veldig faste og fine. VELDIG fornøyd! Kunne kanskje hatt litt større, men... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå