Gå til innhold

hvilken størrlse har dere på brystene?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker 80D, skulle gjerne ønsket at de var litt mindre og fastere. Går jeg ned i vekt blir de litt slappe. Men men gubben syns de er kjempefine uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ca. 75C og kjempe fornøyd med det.

Før min operasjon hadde jeg den miste cupen, og det er vel 70.

Den var litt for stor den også. He he.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med puppene mine nå :)

Har ikke angret et sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste her ligger på B-cup, og noen D-cup av de som har svart her. Selv bruker jeg A-75 cup med innlegg og silkon-innlegg .

Føler at jeg ikke er så heldig da jeg fikk utlevert disse i arv. Jeg har middels benbygning, passe rompe, brede hofter og ja en typisk fasong som burde tilsvart store pupper. Jeg har en liten overkropp og større underkropp. Hvis en ser helheten. Høres ikke bra ut :) Har ofte tenkt på å ta silikon. Men jeg er usikker, tror ikke jeg tørr. Og så lenge kjæresten min er fornøyd så. De er jo faste og fine, en håndfull. De er vel ikke så jævelige, ellers hadde jeg nok tatt det for leeenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

75 A og stort sett fornøyd med det. Jeg er forøvrig litt som Mzfire:

Jeg har en liten overkropp og større underkropp.
:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alt fra 80DD til 75E og 75F. Det kommer litt an på modellen på BH'en. Jeg har ikke silikon.

Jeg ønsker ofte at jeg hadde litt mindre. Men sambo er kjempefornøyd, og sier han er heldig som har en dame med så fine pupper! Så da er de vel fine, da...selv om de kan være veldig upraktiske av og til... :-?

Men alt i alt er jeg nokså fornøyd. :D

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veksler mellom 80 D og 85 DD... altfor store syns jeg men jeg håper de krymper til C nå som jeg har begynt å leve mer sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mogens skrev:

Hei jenter (igjen). Jeg vil bare få sagt det en gang til. Tror ikke alle gutter ønsker at "de" skal være størst mulig... Ville heller hatt ei jente med A og B cup enn C og D

Javel - og så ?? Det viktigste er vel at vi kvinner er fornøyd med vår egen kropp ? Det høres jo nesten ut som om det er puppestørrelsen hos kvinnen som veier tyngst på din vektskål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med (80)B jeg... Kunne ikke tenke meg å ha silikon. Har aldri vert aktuelt. Jeg trener mye, så jeg går mye med sloggy-sportstoppene mine (uten bøyler) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppersene mine hopper så mye opp og ned så det er vanskelig å si, men jeg ligger på 80-85 B, men har vært innom begynnelsen av C en gang også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist tredobbet Å- cup' date=' etter å ha vært på chatten en lørdagskveld[/quote']

Lurer på hvilken farge man skal ha på øyenskyggen da jeg? :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70A her! Puppene er ikke det på kroppen min jeg er minst fornøyd med. Jeg vil heller ta silikon når puppene henger som vrengte lommer enn å ta det som 18 åring fordi jeg synes de er små. De kan fremdeles vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Før brukte jeg 65A (de var det et slit å få tak i), men nå har jeg kommet meg opp til 70A. Veldig faste og fine. VELDIG fornøyd! Kunne kanskje hatt litt større, men... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...