Gjest heydi Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 leser mye om silikon på disse sidene. hvilke størrelser har dere på brystene egentlig,før og etter dere tok operasjon? og dere andre som ikke har silikon? jeg har små pupper på 7o a ,men er fornød med det! Hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei Jeg har 80b, sånn ca. en håndfull pupp på hver side Synes det er helt ok, og har aldri vurdert å ta silikon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bruker 85B-C og er veldig fornøyd med det. Innimellom kunne jeg godt tenkt med større bryster, men silikon er totalt uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 80A/80B og fornøyd! Svært faste og fine i en alder av 37... Ulempen med store pupper må jo være at vevet raskere blir slapt? Det er jo tunge greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 Bare en liten sidekommentar: Det er ikke størrelsen det kommer an på, men formen/"spensten". Allikevel ville ikke jeg ønsket at kjæresten min skulle silikonisert dem hvis de hang litt. Det blir så falskt liksom......... Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg har 80-85 B Blir større når menstuasjonen nermer seg.... Er fornøyd og har aldrig vurdert å lage de større ved hjelp av silikon. men jeg bør vel stramme opp brystmusklene litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 80C (vanligvis) Hvis jeg skulle gjort noe, så måtte det vært å redusere :-? Men gidder jeg det? Nope! Man blir vel aldri 100% fornøyd uansett :D Var 10% fornøyd som 17-åring og 99,24% fornøyd nå. Fremgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #8 Del Skrevet 23. januar 2003 bruker 80-85 D/E, varierer litt med merke på undertøyet. Har ikke vurdert å få innlagt silikon. Syns det er mer enn nok å dra på som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. januar 2003 #9 Del Skrevet 23. januar 2003 70 B, 80A/80B, 85 B-C Høres ut som om det er gateadressen deres som legges ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2003 #10 Del Skrevet 23. januar 2003 85 c..og jeg vil ikike gjøre noe med mine.. Ja kristian..Ganske komplisert affære dette, bra man har s-m-l-xl i boxershortser da, så dere ikke blir forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 Hehe.. hadde jo vært gøy om gutta også måtte valgt cup på boxeren da.. Tipper at mange hadde vandret rundt med D-cup som var aaaltfor stooor. Hvordan kjøper man susp forresten? One-size-fits-all? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. januar 2003 #12 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruker nå 85B, eventuelt 80C - med silikoninnlegg. Før jeg la inn silikon brukte jeg vel egentlig en 85A, men den størrelsen vokser ikke på trær, så stort sett var jeg BH-løs (jeg er bred over ryggen, og når man i tillegg har "speilegg" til pupper, lages det ikke bhèr for den sammensetningen, skjønte jeg etterhvert. Det er liksom opplest og vedtatt at har du små pupper er du slank og vever i resten av kroppen også. Jomen sa jeg smør, sånn var ikke jeg ihvertfall). Nå er puppa mer på størrelse med en middels stor appelsin, og jeg finner bher som passer, siden bhèr i B og C-størrelse også lages med omkrets på 85cm. Og det er helt greit for meg. Men jeg vil ikke ha de noe større nå da. Appelsin er bedre enn speilegg, og bedre enn meloner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. januar 2003 #13 Del Skrevet 23. januar 2003 Er 75b, akkurat passe sier kjæresten min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 23. januar 2003 #14 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bruker en d cup, og er fornøyd med det, de er jo blitt litt slappere etter noen fødsler, men jeg ruller dem bare fint opp, og putter dem på plass.Da ser de ut som to flotte store meloner 85 D brystene er greie de, og jeg vill i allefall ikke forandre dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. januar 2003 #15 Del Skrevet 23. januar 2003 enig med sheba her jeg, man tar det ofte forgitt at små pupper betyr liten og nett ellers. Jeg bruker idag 80B, har ikke tatt silikon, men har vokst der også når jeg har lagt på meg ellers på kroppen. Men 80B på meg er allikevel liten pupp så fort jeg tar av BH'n. Ikke at den er slapp, men den strutter ikke like godt lenger nå som når jeg var fjortis. (og når jeg var fjortis så hadde jeg ikke noe som struttet.... så den der "trenger ikke BH" feelingen har jeg aldri opplevd etter at pupper begynte å liksom skulle være der.) Har tidligere vurdert silikon, pr i dag ønsker jeg det ikke, da jeg nå er fornøyd. Men går all liv ut av dem, og jeg har råd til å fikse det, så ser jeg ikke bort fra at jeg da får meg pupper igjen. (og kanskje jeg da kan gå med fiiiine kjoler med stropper på?) (ville ikke hatt store innlegg, men slik at det passer til resten av meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 23. januar 2003 #16 Del Skrevet 23. januar 2003 75B. Hadde vel litt komplekser i mine yngre dager, men nå er jeg fornøyd. Praktsisk size, ikke for små,men heller ikke i veien når jeg jogger... Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. januar 2003 #17 Del Skrevet 23. januar 2003 Akk ja - liten og nett...når skal sies så er jeg pr.def. liten, men "nett" er jeg ikke allikevel (grov benbygning - brede skuldre og rygg osv.) Så selv om jeg bare er 156 cm høy, var det for meg fint å få pupper som står i forhold til sizen på resten av kroppen, mht. benbygning og sånt. Kjoler er forresten uansett et lite helvete, pga. ryggen (og puppene da) trenger jeg str. 40 eller 42 over bringa, mens magen og resten av meg tilsier str. 36. Sukk. Men hvem sa livet bare skulle være lett? Blir jeg rik noen gang skal jeg få sydd meg skreddersydde kjoler ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #18 Del Skrevet 23. januar 2003 70b passer best. har ikke vurdert silikon, selv om det kanskje ikke er verdens største size her.. synes de passer akkurat til meg. blir mer og mer fornøyd, faktisk. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. januar 2003 #19 Del Skrevet 23. januar 2003 80 C Helt fint på meg, som er 175, så jeg er fornøyd m d jeg har..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 23. januar 2003 #20 Del Skrevet 23. januar 2003 70-75B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå