Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Finnes det noen som faktisk er fornøyd med nesa si? Tilogmed dem med bitteliten søt nese er ufornøyd og kaller den stor. Jeg er ikke glad i min, fordi den er så sinnsykt hard akkurat foran midt mellom øynene. Dette synes i enkelte vinkler, og da ser det ut som et nesetroll Men jeg ville aldri fikset på den, det er jo nesa jeg har fått. Selv om det ikke hadde vært imot meg om en trylleting kom inn på natta og gjorde den søt.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Det er vel en smakssak, men jeg synes det er finere og mer elegant med en rett og bestemt nese, fremfor en liten oppstopper.
Gjest mela Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er ikke fornøyd. Den er for stor og har en bulk. Ble mobba for den når jeg var liten.
Nabodama Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Nesa mi er ikke verdens peneste, av og til ser den stor ut også. Men den er ikke så verst heller, og jeg har aldri hatt komplekser for den. Den er innenfor normalen, og skiller seg ikke ut. Vet ikke helt hva jeg skulle ha forandret på den, ikke hadde jeg tort heller, for tenkt om det gikk galt! Nå har jeg tort å operere øyelokkene da, men det var bare såvidt! Skummelt å skjære i ansiktet, ingen garanti for at det blir vellykket!
Tristessa Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg liker ikke nesen min, men samboeren er totalt uenig uten at jeg bryr meg så mye om det. En kamerat mener at den er perfekt. Man blir nok aldri fornøyd.
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Som jeg skrev på den andre tråden, er jeg stort sett fornøyd med nesa mi, dersom jeg ser bort ifra fargen.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Rød klovnenese? :D Jeg får det i kulda, iallfall på sidene er den rød
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Det er vel en smakssak, men jeg synes det er finere og mer elegant med en rett og bestemt nese, fremfor en liten oppstopper. ← Jeg har heller ingen forkjærlighet for små-søte-feminine-blabla neser som så mange ser ut til å ønske seg. Liker bedre neser med både litt størrelse og ekstra karakter!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Skulle ønske jeg og likte det, for da hadde jeg likt min! Når jeg er forkjøla og full av gørr ser den ut som en ballong
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Rød klovnenese? :D Jeg får det i kulda, iallfall på sidene er den rød ← Nesten hver gang bestemor ser meg usminket, spør hun om jeg har vond og betent nese. År etter år etter år. Ønsker meg laserfiksing ja!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Ah, hyggelig gammel dame
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er ikke spesielt fornøyd med nesa mi. Vet ikke helt hva det er, men liker den ikke. Det eneste jeg kan like, er at den peker litt oppover (ikke ekstrem oppstopper), for det syns jeg er feminint. Men den kunne gjerne vært mindre, ja. Men ellers så syns jeg også det er fint med neser som peker litt nedover og som kanskje har en liten bulk på seg. Jeg spilte litt Sims2 en periode, og der lagde jeg ofte sånne neser på personene, og ikke små barneneser. Merker også at jeg ikke legger så veldig merke til nesene til folk. Man er nok mer opphengt i den selv enn hva andre er.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg liker ikke nesen min spesielt godt. Den er ikke liten og søt en plass, men skikkelig rett og kantete og stor og stygg. Siden jeg også har litt kraftig kjeve ser jeg temmelig androgyn ut (ala Kiera Knightley i Pirates of the Caribbean 2). Men noen liker vel det også, forhåpentligvis. Jeg ville aldri gjort noe med nesa mi, stakkar. (Bortsett fra å fjerne polyppene, men det endrer ikke utseende.)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Kraftig kjeve er jo nydelig! Jeg har bare hyggelig kjeve Det er personlighetsløst for min person.
Scheherazade Skrevet 15. oktober 2006 #16 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er ikke så fornøyd heller. Min er ganske skjev, men det som plager meg mest er at jeg bare kan puste gjennom ene neseboret. Vet det går an å gjøre noe med det, men frister ikke så veldig med mer sykehus.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med nesefasongen min jeg! Nesa er ganske stor, men passer ansiktet mitt, og så har jeg "romersk profil" (elegant buet nese). Synes det er trist at dere fokuserer så mye på at nesa ikke er "perfekt" i deres øyne. Det er ingen andre som legger merke til det , garantert!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 Med fare for å bevege meg innenfor farlig jantelovisk territorium, jeg er superfornøyd med nesa mi jeg. Når det er sagt er det masse andre ting jeg ikke er fornøyd med, men nesa mi syns jeg er kjempefin!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 15. oktober 2006 #19 Skrevet 15. oktober 2006 Synes det er trist at dere fokuserer så mye på at nesa ikke er "perfekt" i deres øyne. Det er ingen andre som legger merke til det , garantert! Det er jo ikke noe jeg går å tenker på, eller har komplekser for. Men hvis jeg først skal si noe om nesen min, så er jeg nok litt kritisk.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 det er ikke noe galt i å være fornøyd med nesa si! Hallo? Det er jo det egentlig alle bør. Selv ble jeg mobbet for min bittelille bulk, derfor vet jeg andre legger merke til den og jeg blir flau. I tillegg har jeg jo ganske stor panne og ikke så mye hake, så da blir den enda mer framhevet. Når jeg har sett lenge nok på meg selv så føler jeg meg jo som et monstertroll :hår: Liten munn og. En kan nesten si at fjeset mitt ser ut som det er blitt tatt bilde av med vidvinkellinse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå