Gjest Kaffomann Skrevet 14. oktober 2006 #1 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Greit nok at små Bill-er er lettere å drasse med seg, men er deres vesen og væremåte også mindre irriterende? Er det virkelig slik at de store Bill-ene har de dårligste vitsene og særeste interessene? Endret 14. oktober 2006 av Kaffomann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. oktober 2006 #2 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg reagerer mest på den kortspill-reklamen, jeg, hvor jenta sier "you keep cheating!". Så jeg tenker hm, jukser regninga? Ja det var jo lurt å si på reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #3 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå er det vel ikke TV2 som har den reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 14. oktober 2006 #4 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 14. oktober 2006 #5 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg reagerer mest på den kortspill-reklamen, jeg, hvor jenta sier "you keep cheating!". Så jeg tenker hm, jukser regninga? Ja det var jo lurt å si på reklamen... ← Oj, det har jeg ikke tenkt over før. Hvorfor i all verden valgte de å ha med det? Hehe, merkelig.. Har Tele 2 abbonement selv, så håper virkelig ikke de "jukser" Endret 14. oktober 2006 av *Butterfly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #6 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes litt synd på big Bill. Det er jo ikke akkurat som om han er slem, han har bare litt dårlige sosiale antenner og kjipt musikksmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 14. oktober 2006 #7 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå er det vel ikke TV2 som har den reklamen. ← Rettet. Navnene ligner jo veldig når man sier dem inni hodet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #8 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes litt synd på big Bill. Det er jo ikke akkurat som om han er slem, han har bare litt dårlige sosiale antenner og kjipt musikksmak. ← Hehe, dessuten; er det "egentlig" bedre eller verre med en kortvokst venn enn en tjukkas? Irriterende, teite reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 16. oktober 2006 #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva vil du helst ha - en stor Bill som kan stues vekk under senga eller en liten irriterende Bill som jukser i kortspill? Når det er sagt, så var regninger det eneste Tele2 klarte å gi meg. Opptil flere av samme selv om de var betalt. Og produktet var slett ikke tilfredsstillende. Aldri mer Tele2 på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tja, Tele 2 - the company that brings you smalll bills. Vel, det stemmer, men det kommer forb... mange av dem! Vet nå ikke jeg, en stor irriterende Bill eller 17 yrende små-Biller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 18. oktober 2006 #11 Del Skrevet 18. oktober 2006 Meg irriterer det mest at de bruker alle de pengene på å reklamere for billig telefoni! Spar heller de pengene å sett ned prisene enda mer... Lille Bill eller store Bill, jeg blir ikke å bruke dem så lenge de tjener så mye penger at de kan sende to reklamefilmer i hver reklamepause! Og dessuten er filmene elendig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 18. oktober 2006 #12 Del Skrevet 18. oktober 2006 Meg irriterer det mest at de bruker alle de pengene på å reklamere for billig telefoni! Spar heller de pengene å sett ned prisene enda mer... Lille Bill eller store Bill, jeg blir ikke å bruke dem så lenge de tjener så mye penger at de kan sende to reklamefilmer i hver reklamepause! Og dessuten er filmene elendig!!! ← Ja, man annonsører jo hvis det gjør at man totalt sett går i minus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 18. oktober 2006 #13 Del Skrevet 18. oktober 2006 hater de reklamene så mye at jeg kommer ALDRI til å velge tele2!!!!!! "big bill, small bill" jaja, vi fatter det nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå