Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #21 Del Skrevet 8. januar 2007 På søndag nettshoppa jeg: - Rødt lakkbelte - Svart femtitallskjole i chiffon med litt store hvite prikker Nå skal jeg finne rød lakk clutch for å ha til I dag kjøpte jeg: - Rettetang (endelig tok jeg meg råd til det og) - Varmebeskyttende spray - Hårspray - Manikyrsett - Undertøyssett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #22 Del Skrevet 9. januar 2007 I dag har jeg kjøpt: - Peach Body Butter - Oliven dusjgele - Perlesmykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 9. januar 2007 #23 Del Skrevet 9. januar 2007 jøss god råd til å være student. må være gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #24 Del Skrevet 10. januar 2007 Nja, så god råd har jeg da ikke Men fikk gavekort til jul blant annet, og så er det jo litt større utbetaling denne gangen Og alikevel har jeg lagt av litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #25 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk A på eksamen i biokjemi bl.a og dermed må jeg feire med litt shopping når helgen kommer wheeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 10. januar 2007 #26 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk A på eksamen i biokjemi bl.a og dermed må jeg feire med litt shopping når helgen kommer wheeee ← Gratulere For en herlig følelse det er. jeg fikk også en A i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #27 Del Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer! Så flinke dere er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #28 Del Skrevet 11. januar 2007 Gratulere For en herlig følelse det er. jeg fikk også en A i dag ← Gratulerer! Så flinke dere er!! ← Takk skal dere ha Og grattis med A'en du også Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #29 Del Skrevet 12. januar 2007 I dag fikk jeg kjolen med prikker jeg hadde bestilt.. Er ikke 100 % fornøyd, men fikk ikke lakkbeltet, og jeg prøvde bare med et annet belte og det ble bra.. Så jeg har troa på den med det rette tilbehøret.. I tillegg har jeg shoppa: - 3 effectpowder fra Gosh - Punktvipper - Punktvippelim - Stor gulltoalettmappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2007 #30 Del Skrevet 13. januar 2007 Herregud, dette går ikke lengre.. Jeg bruker altfor mye penger.. - Estee Lauder maskara (jeg tok en venninna mi glemte igjen her, så da måtte jeg kjøpe ny til henne) - Hårfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #31 Del Skrevet 17. januar 2007 Dette går over alle støvelskaft - Brun og rosa Nike-treningstopp - Brun treningsbokse til under knærne - Rød lakkveske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå