Gjest Lottemor Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 Var å handlet i går,og som jeg pleier gikk jeg innom leke avdelingen for å se etter noe nytt til Tulla..... Gjør alltid det og jeg vat vel ganske så godt at hun er det man kan kalle bortsjemmt Hun er jo den eneste jeg har så litt ekstra må hun da få..... Jeg fant inne på lekeavdelingen et kjøkken og serverings trille kostet nesten ingenting så jeg klarte ikke la vær.,drasset det med meg bort til handlevognen og både sammbo og Tulla sperret opp øynene lurte fælt på hva jeg hadde funnet på Tulla ni stirret på eskene,viste ikke helt om hun skulle smile , så at hun lurte på hvem det var til. Rart egentlig hun er jo bare 2 år og 2 månder. Sammbo peker så fint på esken og sier til Tulla at dette er din, det er et kjøkken. Du skal få det inn på romme ditt. Hun ser på meg og så på esken og der etter på sammbo og på esken igjenn og sier mens hun peker på kjøkkenet : MIN? Ja sier vi detter er din,bare din Hun knyter hele kroppen og har det største smilet om munnen og så kommer det en kvalt latter. Satt oss inn i bilen og kjørte hjem,esken med kjøkkenet i hadde hun rett ved siden av seg. Slapp det ikke et sekund holdt en hånd på det hele veien hjem..... Da vi hadde pakket ut av bilen og gikk mot leiligheten vår,sprang hun og ropte på oss,hun kunne ikke vennte med å komme inn,var helt i ekstase.... Slengte av seg klærene så fort hun kunne og hjalp sammbo av med klerene også. Gikk inn på romet og begynne å sette det sammen,jeg sto på kjøkkenet og satt inn maten vi hadde kjøpt. Så kom Tulla løpende inn og gir meg en klem og sier så høyt hun kan : TAAAAAKK mamma og så løp hun inn på rommet til sammbo som bygget for harde livet og susset på han av glede..... Har aldrig sett henne sånn,hun ble virkelig glad altså.... Og i dag morres har hun så ikke tid å spise,skal bare "lage mat" på "kjøkkenet" sitt og serverer meg luft suppe og luft kaffe så jeg er helt proppa. det var bare så utrolig flott å se hva glad hun ble, ble helt rørt jeg...sitter å ser på henne i smug når hun leker på rommet med panner og sleiv.... mater dukker og bamser mens tårene triller ned over kinnene mine. det var bare så utrolig flott å se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjempekoselig historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Åhhhhh, Lottemor da....... Nå gjør du jo slik at jeg får lyst på barn her - med en gang!! For en skjønn unge du må ha. Forstår godt at tårene renner på deg dagen lang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 Så rørende!!Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 Den i huset som lager mat hos dere, må jo være hennes store helt... (Siden hun blir så lykkelig over å få lov til å gjøre det samme.) Kjekt at hun koser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Caliente Ja hun er hærlig :D Ser meg selv som veldig heldig som har blitt velsignet med et barn som henne Amica: "Den i huset som lager mat hos dere, må jo være hennes store helt..." tror du virkelig at det ? Nå ble jeg rørt igjenn med tanken på at det er slik hun tenker :D Er jo jeg som lager maen i huset..... Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Oh, søt jente du har, Lottemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå