Gå til innhold

Er det bare meg....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare sett den sunsilk-reklamen en gang, og det var etter å ha lest at mange ikkelikte den, så jeg lurte på hvorfor.

JEg reagerte ikke på syden jeg, men den var jo dum da.

Uansett er det den tran-reklamen som er den verste jeg vet for tida. Jeg kommer aldri til å forbinde tran med noe annet enn krybbedød på eviglenge, om noen gang. Antakelgi ikke det møllers ønsket seg, men første gangn jeg så den trodde jeg det var en krybbedød-sak, og i ettertid klarer jeg ikke tenke noe annet.

Så nå er tran koblet til krybbedød i mitt hode.

Og jeg ser vekk når den kommer. Eler skifte kanal. Egentlig skrifter jeg vel kanal når det er reklame sånn generelt jeg da. Sikkert derfor jeg bare har sett den sunsilken en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, helt enig med deg, Malama....jeg trodde også det var om krybbedød første gang jeg så den, og får småfrysninger når jeg ser den komme på skjermen. Skifter kanal jeg... :sjenert:

Skrevet

Husket bare den gamle sunsilk-reklamen og jeg har ikke forstått at dere synes den var så fæl. Først i går fikk jeg med denne nye med disse prikkene. :overrasket: Hvordan går det an å lage så dårlige reklamer! OMG!

Skrevet

var ikke trainspotting-babyen hivsmittet da???

ekkel reklame uansett...

og sunsilk?? jeg kasta shampoen min i protest...

Skrevet

Den reklamen plager meg egentlig ikke nevneverdig! Og ja, det er Adam fra Homsepatruljen.

Møller reklamen derimot.. grøss!

Gjest Tang Lung
Skrevet (endret)

Kjekt med lyd-dempning slik at man slipper å høre den bullskitten ;)

Endret av Tang Lung
Gjest Leiababe
Skrevet

Jeg får fysisk VONDT når den reklamen kommer på. "Get som hairapy"..URK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...