Gå til innhold

Er det bare meg....

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: Synes det høres så ut som Johannes, eller hva nå enn han heter, på MessTV/ Interaktiv frokost.

Irriterende som F, men det går i grunn greit så lenge man slår av lyden, eller bytter kanal :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: Synes det høres så ut som Johannes, eller hva nå enn han heter, på MessTV/ Interaktiv frokost.

Irriterende som F, men det går i grunn greit så lenge man slår av lyden, eller bytter kanal :)

Nettopp det jeg og tenkte!!!! Hater å sette på tv'n om morgenen å høre den skrikende ekle stemmen!!! Får bre lyst å legge meg igjen, men er redd for muluge mareritt :ler:

Skrevet
Første gang jeg så den møllers tran reklamen med den babyen som plutselig våkner, satt jeg brusen i halsen! Jeg skvatt noe helt forferdelig!! Jeg må snu meg hver gang den reklamen kommer, den er skikkelig ekkel.....

Men snart slipper jeg og snu meg, for hvis den jævla sunsilkreklamen kommer en gang til, så pælmer jeg tven!!!

Jeg skvetter like mye hver gang :tristbla: omtrent som når man er i solarium, man vet at nå slår sola seg av, men skvetter til likevel. Hele familien ler av meg, men jeg snur meg vekk når den reklamen kommer uansett :sjenert:

Enig med de som irriterer seg over den Sunsilk-reklamen......den er som kløpulver eller negleskraping på tavle :grine:

Skrevet

Den reklamen jeg irriterer meg mest over er sånne snutter på TV3 som kommer rett før og rett etter reklamepausene. Bl.a. den til Betsson, der du bare ser et stygt glis med skjeve tenner, akkompagnert av en forferdelig pianotrudelutt som skjærer i hodet mitt. Og de dumme snuttene til et annet pokernettsted (husker ikke hvilket) der de sier "Lei av å spille alene?" eller "Dårlig pokerfjes?"

AARRRGGH! Er DRITTLEI av alle disse nettspill- og pokerreklamene! :kjempesinna:

Skrevet

Jeg tror faktisk det er han adam i homsepatruljen jeg...

Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅÅ eg hater euronics reklamen, på tv og radio. makan til irriterende stemme...( og dialekt, men det tør eg ikkje si høyt)

På en av euronics reklamene roper de mitt navn.

Gud som jeg alltid svarer da :ler:

ellers er sunsilk reklamen ufattelig vittig, og jeg ler når jeg kommer på den :ler:

Den er tragisk, men likevel så morsom!

Skrevet

Jeg trodde det var bare jeg som skvatt av den tran-reklamen med ungen som plutselig våkner!! Godt at jeg ikke er alene om å bli skremt, ekkel reklame og creepy unge ... Samboeren min vil ikke at våre framtidige barn skal få tran, bare pga den reklamen :ler:

SunSilk-reklamen er også helt grusom, og så påtatt! :roll:

Skrevet

Ja, den ungen som våkner er ganske skummel.

Koselig musikk da, så lenge bebien sover :)

Skrevet

syns den sunsilk reklama er litt gøy jeg!

men den ungen er ekkel!

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg trodde det var han?

Skrevet

Første gang jeg så den Møllers tran reklamen så trodde jeg det handlet om krybbedød eller noe...den ungen ser jo rimelig død ut før han plutselig spretter opp..hvit i ansiktet..usj..

Når man er på emnet dårlige reklamer, den der Cillit Bang-greia får jeg fnatt av...om det nå er på engelsk eller norsk (nå med dubbing, faktisk)..

Eller den for L'Easy..."ring, så kommer Petter hjem til deg og installerer". Har de ørten Petter'er der da eller? Om jeg ringer, så kommer det en Ole - kan jeg reklamere da? :legrine:

Gjest Gjest_lilla_*
Skrevet

Jeg har sett sunsilk reklamen kun en gang, og da lurte jeg på hva i all verden dette var, lurte på hvilken norsk komiker som parioderte reklamer - før det gikk opp for meg at det var en virkelig reklame.

Blæh....... bruker ikke sunsilk og kommer ikke til å bruke etter dette heller....

Skrevet

Det var det første jeg tenkte når jeg så den :ler:

Skrevet

Hadde startet en tråd et annet sted om denne Sunsilk-reklamen, og ble tipset om at det var ting på gang på denne tråden allerede.

Jeg holder på å klikke fullstendig når jeg ser (og hører :sur: ) denne reklamefilmen. Det er helt utrolig at reklamebyrå og kunden (Sunsilk) kan godkjenne denne for visning! En ting er at den er direkte dum - det deler den jo dessverre med maaaange andre filmer. En helt annen ting er at stemmen er så ufattelig irriterende. Har begynt å se på tv med fjernkontrollen i hånden, slik at jeg kan blokkere lyden med en gang Sunsilk-filmen kommer.

Skrevet

Og: Møllers tran filmen er kjempeskummel :hår:

Skrevet
Første gang jeg så den Møllers tran reklamen så trodde jeg det handlet om krybbedød eller noe...den ungen ser jo rimelig død ut før han plutselig spretter opp..hvit i ansiktet..usj..

Når man er på emnet dårlige reklamer, den der Cillit Bang-greia får jeg fnatt av...om det nå er på engelsk eller norsk (nå med dubbing, faktisk)..

Eller den for L'Easy..."ring, så kommer Petter hjem til deg og installerer". Har de ørten Petter'er der da eller? Om jeg ringer, så kommer det en Ole - kan jeg reklamere da?  :legrine:

ÅÅ, cilit bang GÅ Å DØ :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Styggeste reklamen jeg vet om, og hvis noen faktisk tror på den blir jeg forbanna!

Å helle ketchup på en helt ny hvit kjorte, for så å vaske den rett etterpå, det er jo klart den er rein.

Gi oss heller størkna flekker, ikke ferske da vet.

Og når han mannen tar helt av på kokeplaten.

Drit rundt hele platen, men sprayen bare litt nede, men begynner helt oppe der det ikke er cilit bang men alt går jo vekk :murvegg:

Og speilen som han ikke renær en gang. Denne er jo ikke nærheten av dårlig engang.

Den reklamen er slummen av slummen og jeg blir sinna og se på den !!!!!! :kjempesinna:

Skrevet

Føler for å dytte opp den her litt igjen jeg, ble dårlig med respons på slutten her... ;)

No more comments, folkens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...