Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Er det bare meg som får lyst til å angripe tv'n når den nye Sunsilkreklamen kommer (skjærende OTT homsestemme som hyler "BLÅ!", "GRØNN!"? Jeg er normalt sett en relativt behersket person, men den stemmen trykker på alle de gale knappene, prøver de å gå konk eller...?
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg får fnatt av den reklama der jeg og, så du er ikke alene!!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅ eg hater euronics reklamen, på tv og radio. makan til irriterende stemme...( og dialekt, men det tør eg ikkje si høyt)
Nicky B Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Det er ikke bare deg! Jeg får lyst til å kaste ting på tv'n og tuppe den ekle stemmen skikkelig hardt i leggen. Den reklamen irriterer meg så inn i!!
Aster Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Sunsilkreklamen er helt forferdelig, men Euronics er en god nummer to!
Gjest lurven Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Sunsilkreklamen er helt forferdelig, men Euronics er en god nummer to! ← liker ikke den reklamen med den ungen som sover ved siden av foreldrene og plutselig våkner og er full av liv,tror den er for møllers tran eller noe, liker den ikke fordi den ungen ser død ut når de sover, ga meg assosiasjoner til trainspotting
Gjest Gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Sant nok. Dessuten er Sunsilk en drittsjampo.
*Butterfly* Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Tro meg; Det er ikke bare deg! Mange ganger skrur jeg lyden av når det er reklamepause, så jeg skal slippe de verste.
Gjest joje Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Sant nok. Dessuten er Sunsilk en drittsjampo. ← :enig_anim: Sunsilk Endret 14. oktober 2006 av joje
Gjest niomi Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Er det bare meg som får lyst til å angripe tv'n når den nye Sunsilkreklamen kommer (skjærende OTT homsestemme som hyler "BLÅ!", "GRØNN!"? Jeg er normalt sett en relativt behersket person, men den stemmen trykker på alle de gale knappene, prøver de å gå konk eller...? ← Hel enig. Jeg blir skikkelig aggresiv av den j*vla rekalmen. Tror de virkelig at vi er så dumme?
Lilletrollet Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 liker ikke den reklamen med den ungen som sover ved siden av foreldrene og plutselig våkner og er full av liv,tror den er for møllers tran eller noe, liker den ikke fordi den ungen ser død ut når de sover, ga meg assosiasjoner til trainspotting ← Den er helt forferdelig! Synes det ser ut som alle tre er døde i den jeg! Og den sunsilk er også helt forferdelig!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 liker ikke den reklamen med den ungen som sover ved siden av foreldrene og plutselig våkner og er full av liv,tror den er for møllers tran eller noe, liker den ikke fordi den ungen ser død ut når de sover, ga meg assosiasjoner til trainspotting ← Det var da en kosefilm. Bortsett fra babydøden så klart. (offtopic, hvordan døde den?)
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Første gang jeg så den møllers tran reklamen med den babyen som plutselig våkner, satt jeg brusen i halsen! Jeg skvatt noe helt forferdelig!! Jeg må snu meg hver gang den reklamen kommer, den er skikkelig ekkel..... Men snart slipper jeg og snu meg, for hvis den jævla sunsilkreklamen kommer en gang til, så pælmer jeg tven!!!
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Det var da en kosefilm. Bortsett fra babydøden så klart. (offtopic, hvordan døde den?) ← Babyen døde jo fordi alle var rusa rundt ham, han døde av vannskjøtsel og mangel på næring/veske ******************************************************** Jeg har ikke sett Sunsilk-reklamen men ble veldig nysgjerrig nå. Euronics, er det den veeeldig hyggelige mannen som henvender seg til "Marit, denne telefonen er slik du har spurt etter, kom hit og du skal få den ekstra billig"-lignende ? Isåfall: ekstremt irriterende ja
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #16 Skrevet 15. oktober 2006 Babyen døde jo fordi alle var rusa rundt ham, han døde av vannskjøtsel og mangel på næring/veske ******************************************************** Jeg har ikke sett Sunsilk-reklamen men ble veldig nysgjerrig nå. Euronics, er det den veeeldig hyggelige mannen som henvender seg til "Marit, denne telefonen er slik du har spurt etter, kom hit og du skal få den ekstra billig"-lignende ? Isåfall: ekstremt irriterende ja ← Ah, jeg synes den var så grå-blå-aktig og trodde den hadde blitt kvalt! Stakkar liten Og for et SKUMMELT tryne på henne når hun klatrer i taket ------- Jeg har heller ikke sett sunsilk. Kanskje begynne å se mer på tv
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Ah, jeg synes den var så grå-blå-aktig og trodde den hadde blitt kvalt! Stakkar liten Og for et SKUMMELT tryne på henne når hun klatrer i taket ------- Jeg har heller ikke sett sunsilk. Kanskje begynne å se mer på tv ← Hm, kanskje den ble kvalt? Husker bare at jeg gikk ut i fra at den døde av mangel på stell siden alle glemte den Skikkelig ekkelt når hun (var det en jente?) krabbet rundt i taket ja... ************************************************************ Mindre KG, mer TV!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 Huff, jeg grøsser av å tenke på det! Det er jo normalt at babyen overlever i alle filmen, men denne viste ingen nåde! :hår: Skambra film uansett! Jeg likte når han føyk nedi toilettet etter stikkpillene sine!
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #19 Skrevet 15. oktober 2006 Veldig bra film ja! (nå fikk jeg lyst til å høre på Iggy Pop "lust for life" )
Cuba Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 liker ikke den reklamen med den ungen som sover ved siden av foreldrene og plutselig våkner og er full av liv,tror den er for møllers tran eller noe, liker den ikke fordi den ungen ser død ut når de sover, ga meg assosiasjoner til trainspotting ← Enig! Jeg snur meg alltid vekk før han spretter opp! Skummel Hva er den døde ungen i en film dere snakker om? Trainspotting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå