Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg holder på å slanke meg og har gått ned 5 kg på få dager. Men under denne mensen ble alt så uregelmessig. Jeg har hatt veldig regelmessig mens i alle år, og jeg bruker p-piller. Men denne gangen kom altså mensen 3 dager før den pleier og det var en veldig svak mensturasjon. Er dette normalt under slanking eller er det noen grunn til bekymring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 5 kilo på få dager????? Hvor mange dager da?? Synes det hørtes voldsomt ut. Hvilken slankemetode bruker du da? Sluttet å spise?? Det er ikke bra å slanke seg slik at du går ned så hurtig. Kroppen taper muskelmasse og væske, og du vil fort gå opp igjen. Mensen kan ha med dette å gjøre. Det er vel en kjent sak at alle med spiseforstyrrelser har uregelmessig mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har gått ned 5 kilo i løpet av 15 dager med Grete Roede. Jeg spiser masse mat hver dag, men spiser sundt. Allikevel har jeg altså gått ned så mange kilo, men da mensen ble så uregelmessig ble jeg bare litt bekymret… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 Okidoki. Trodde du kanskje hadde utøvet en hasardiøs slankemetode jeg skjønner du. Synes du skal spørre kurslederne om det jeg. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjære Gjest! Når menstasjonssyklusen din plutselig foranderer seg er det et ganske tydelig signal fra kroppen om at ikke ting er helt som de skal! Det kan gå så langt at man mister menstrasjonen helt. Du kan ødelegge ganske mye, som vil bli vanskelig for kroppen å reparere, med å slanke deg for fort og for hardt! Ta hintet fra kroppen din, og ro ned tempoet på slankingen :fy: Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Unnskyld meg førstemann, men det virker slett ikke som en god slankemåte du har her. Et Grete Roede kurs har vel litt mer kontroll og ekspertise i ernæring eller så ? Dette skal da IKKE gå utover menstruasjonen din! Spiser du mindre anbefalt eller annen mat ? Sluntrer du unna måltider for å slanke "fortere" ? Beklager den krasse tonen, men dette høres ubegripelig ut Helt enig med forrige Kg`er : Ikke tøys med kroppen din! Det kan bli riktig ille hvis du fortsetter! Går du virkelig på et slikt kurs,- vær nøyaktig og ikke spis mer eller mindre enn det som er anbefalt. Og husk, det er ingen snarvei til å bli tynn / gå ned i vekt. Det krever innsats og viljestyrke + riktig kosthold og mosjon. Ikke sunt å spise for lite. Ta vare på deg selv! Klem, Diva ! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Synes også du skal ta en graviditetstest, bare for å ha eliminert den muligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #8 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg kan riktignok begynne å spise ennå litt mer, men jeg følger Grete Roede-opplegget veldig grundig og spiser absolutt ikke mindre enn det jeg skal. Det er heller motsatt, for jeg er ganske oppsatt på at jeg ikke skal spise for lite under dette kurset fordi jeg vet at det ikke gjør at jeg går fortere ned i vekt. Men jeg har endret livsstilen i forhold til mat helt, og spiser bare sundt nå. Flesteparten av kiloene jeg har gått ned har skyltes vann i kroppen, og jeg skal se an litt hvor mye vekten min går ned denne uken før jeg begynner å eventuelt spise litt mer. Jeg forstår at dette er et tegn fra kroppen, men jeg har også fått info på et annet forum om at dette er helt vanlig når man slanker seg. Jeg kommer til å se an fremover før jeg gjør noen drastiske omveltninger, men jeg takker allikevel for alle råd og tilbakemeldinger. Må også legge til at jeg har vært veldig stor og kraftig i mange år, og at dette naturlig nok er en stor forandring på kroppen min uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå