Gå til innhold

Synes du som singel, at søndagene er triste?

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Som ufrivillig singel må jeg kunne få lov til å tilstå at søndagene er de vanskeligste dagene i måneden. Jeg har to schafere, og endel venner, men savnet etter en kjæreste blir ekstra stort denne dagen selv om det er masse å ta seg til. Jeg føler jeg går glipp av de stemningsfulle søndagsturene med en kjæreste ved min side, jeg går glipp av søndagskvelder der par leier seg en film og koser seg med god mat og sist med ikke minst, jeg blir frarøvet følelsen av tilhørighet og på akkurat denne dagen føles det så sårt.

Er det noen av dere som opplever det samme som meg, og som synes denne dagen kan bli vansklieg å komme igjennom?

Hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søndager plager meg overhodet ikke, det er en kjedelig dag i mine øyne. Lite å ta seg til, og må legge seg tidlig. Da er fredgas- og lørdagskveldene verre. Når man sitter der helt alene med en film, og ikke har noen å komme med teite kommentarer om filmen til. Må spise lørdagsgodiset alene og slikt. Vennene er opptatte med romantiske kvelder med sine kjære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, er ufrivillig singel, men liker søndager.

resten av uka mi er så aktiv, at helgene er gode uansett om de tilbringes med familie eller venner eller andre aktiviteter, og søndagene blir det gjerne en runde på treningsstudio også bare sløve for å lade opp til uka som kommer.

trives i eget selskap, så fredagene nytes uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trives i eget selskap og nyter søndagen til å slappe av (har en fysisk slitsom jobb og prøver å hente meg inn på søndagene.) Det er i uka jeg av og til savner kjæreste, når jeg kommer sent hjem fra jobb og det er et ork å lage middag kun til en. Da skulle jeg gjerne hatt selskap av en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ufrivillig singel må jeg kunne få lov til å tilstå at søndagene er de vanskeligste dagene i måneden. Jeg har to schafere, og endel venner, men savnet etter en kjæreste blir ekstra stort denne dagen selv om det er masse å ta seg til.  Jeg føler jeg går glipp av de stemningsfulle søndagsturene med en kjæreste ved min side, jeg går glipp av søndagskvelder der par leier seg en film og koser seg med god mat og sist med ikke minst, jeg blir frarøvet følelsen av tilhørighet og på akkurat denne dagen føles det så sårt.

Er det noen av dere som opplever det samme som meg, og som synes denne dagen kan bli vansklieg å komme igjennom?

Hilsen fra Jon Are

Ja, jeg holder ikke ut :tristbla: Er ufrivillig nysingel... Men holder på med en god kamerat, så noen ganger hender det vi møtes om søndagene, eller evt. lørdager eller fredager... Men denne helga kunne han ikke. Så da går jeg og tar meg en kaffe med noen gode venninner, og glemmer at søndager i det hele tatt er til :roll:

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, fordi alt er stengt og det e'kke noe å gjøre...

Må noe være "åpent" for at dere skal kunne gjøre noe? Eier dere ikke fantasi eller? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest single nå

Tja, det kommer helt an på humør og form. Vanligvis leser jeg bøker og aviser,slapper av, ser film og besøker venner, men det hender jeg savner en "søndagskjæreste",ja.

Søndagene var ikke så mye bedre da jeg var gift, vi hadde sprikende interesser og helgene var et sant mareritt. Uansett hva jeg foreslo, så var det nei.

Tror jeg foretrekker single-søndager, lell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søndager fine, jeg. Da ligger jeg lenge i senga, leser masse aviser, lager meg en god frokost, går kanskje en tur, leser en bok eller noe annet. :) Deilig og avslappende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må noe være "åpent" for at dere skal kunne gjøre noe? Eier dere ikke fantasi eller? :overrasket:

Jo, men tingene jeg vil gjøre er ikke så lette å gjennomføre.

Men tar gjerne imot tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søndager fine, jeg. Da ligger jeg lenge i senga, leser masse aviser, lager meg en god frokost, går kanskje en tur, leser en bok eller noe annet.  :) Deilig og avslappende.

Enig med deg! :)

Mye kjedeligere å være singel en fredag eller lørdagskveld der man ikke har noen å finne på noe med... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndager er forferdelige. Selv pleier jeg å jobbe halv dag på søndager.

Kanskje folk skulle begynt å jobbe på søndager, og heller ta fri på fredag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metalheart
Søndager er forferdelige. Selv pleier jeg å jobbe halv dag på søndager.

Kanskje folk skulle begynt å jobbe på søndager, og heller ta fri på fredag? :)

Det er kjedeligere å være singel på fredag/lørdag ja. Spesielt på byen når den dama blunker til deg og du er så sjenert at du ikke tør å gjøre noe med det før man er tønnedritings, og da svikte rjo både kommunikasjon, potensen og populæriteten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge burde blitt et 100% sekulært land og avskaffet Søndager som helligdager. La alle butikker holde oppe når de selv vil, gjerne 24/7! Liker søndager uansett.

Endret av Top Gun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg misliker hver jævla dag. Ingen er noen bedre enn den andre, og ingen er verre enn den andre når man er singel. I miss my baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg overfører betydningen av søndag - altså fri - til den dagen i uka jeg kanskje har fri (neida, klager ikke. bare litt), så syns jeg søndager er strålende! Tenk å få ta hensyn til bare seg selv og sine egne lyster en hel dag! Fridagen går med til venner, bøker, turer, forelesninger og alt det jeg aldri rekker ellers. Ellers bare sminkestreik og joggebukse. :sjarmor: Er nok gladsingel, ja. Eneste gangen jeg savner kjæreste er når jeg må krype sammen i en kald enkeltseng og ta i bruk ulltepper for å få varmen istedet for en myk og god mannekropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager forsåvidt ok, for den dagen har jeg tid til å slappe av. Egentlig savner jeg mest en partner de andre ukedagene, simpelthen fordi da skulle jeg gjerne hatt noen der til å støtte meg når ting blir litt tøffe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er flotte dager om jeg er singel eller har kjæreste :) Leser,sover,trener og bruker ekstra lang tid på å lage og spise mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...