Gå til innhold

Midihøneklubben


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Tror jammen jeg også passer inn her med mine 170 cm på strømplesten. :sjenert:

Synes egentlig jeg er ganske så passe høy når jeg er her i Norge. Selvsagt har jeg noen langbeinte elegante venninner, men jeg misunner ikke dem når jeg er i utlandet og føler meg som en koloss selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, endelig en klubb for meg og mine 1,66! :)

Har ganske så gjennomsnittlig størrelse på alle måter og har vel ikke opplevd verken store for- eller bakdeler med det. Men spesielt spennende eller eksotisk, nei det er det nok ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Melder meg inn her, med mine 171 cm :)

:vinke:

Synes selv jeg er passe høy. Klær kan jeg ha problemer med å finne, ettersom det går litt ut i bredden også! :ler: Alt er jo utsolgt før det kommer på salg ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi må ha fest snart. Det blir jo gaveoverrekkelser for de innmeldte med pærebrus, blomster og en (valgfri) overraskelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Næmmen! Denne tråden så jeg ikke da jeg meldte meg inn hos kjempehønene her om dagen. Men hvis jeg får lov å ta med meg mine 171 cm og flytte inn her, så skal jeg fluksens melde meg ut av kjempehønenes fellesskap. :sjenert:

(Jeg følte meg litt liten der inne....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg har det veldig bra! Litt sliten, men sånn må en regne med ;) Hva med deg selv?

Så bra at du har det fint! Jeg har det også bra, men er litt sliten etter to hektiske uker på skolen. Og så nærmer jo eksamenene seg :forvirret: Men pytt, pytt, slik er livet ;)

:velkommen: Cata og Bare Bea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Hei, lenge siden jeg har vært innom her, ville bare stikke innom og si hei  :vinke:

Jeg er selv et stolt medlem.

Ha en fin kveld

Hei på deg!

Og god helg til alle midihøner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg var ei kjempehøne, men fant ut at jeg passer bedre i Midihøneklubben :ler:

172 cm og i grunnen akkurat passe - for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg også få være med? Er nøyaktig 1,70 - og fattet nå håp om at jeg kunne passe inn et sted :sjenert:

Ellers synes jeg det er greit å bli kalt høne - men da jeg ble sjekket opp på byen forrige helg og kalt sjefsgåsa, da satte jeg foten ned :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Ellers synes jeg det er greit å bli kalt høne - men da jeg ble sjekket opp på byen forrige helg og kalt sjefsgåsa, da satte jeg foten ned  :hoho:

:legrine::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi - for å si det sånn så fikk han ikke noe napp...

Prøvde å spørre ham om den fremgangsmåten hadde fungert for ham før, men da ble han blek og spak og begynte å fomle med skjerfet sitt

:legrine:

StineMa: Takk for hyggelig V&R - shoppingnatt her om dagen! Det ble en dyr men morsom affære...

Endret av Pialitta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Tihi - for å si det sånn så fikk han ikke noe napp...

Prøvde å spørre ham om den fremgangsmåten hadde fungert for ham før, men da ble han blek og spak og begynte å fomle med skjerfet sitt

:legrine:

StineMa: Takk for hyggelig V&R - shoppingnatt her om dagen! Det ble en dyr men morsom affære...

Takk det samme! :)

Hvordan står det til med resten av Midihøneklubben da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...