Gjest Anneli Skrevet 15. oktober 2006 #21 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tror jammen jeg også passer inn her med mine 170 cm på strømplesten. Synes egentlig jeg er ganske så passe høy når jeg er her i Norge. Selvsagt har jeg noen langbeinte elegante venninner, men jeg misunner ikke dem når jeg er i utlandet og føler meg som en koloss selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 17. oktober 2006 #22 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Har hønene hatt en god helg?? Endret 17. oktober 2006 av Søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 17. oktober 2006 #23 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ah, endelig en klubb for meg og mine 1,66! Har ganske så gjennomsnittlig størrelse på alle måter og har vel ikke opplevd verken store for- eller bakdeler med det. Men spesielt spennende eller eksotisk, nei det er det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. oktober 2006 #24 Del Skrevet 18. oktober 2006 Melder meg inn her, med mine 171 cm Synes selv jeg er passe høy. Klær kan jeg ha problemer med å finne, ettersom det går litt ut i bredden også! Alt er jo utsolgt før det kommer på salg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. oktober 2006 #25 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hva skjer i denne klubben da? Noe sprell på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2006 #26 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tenker vi må ha fest snart. Det blir jo gaveoverrekkelser for de innmeldte med pærebrus, blomster og en (valgfri) overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. oktober 2006 #27 Del Skrevet 19. oktober 2006 Innom og hilser på midihønsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2006 #28 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei, hyggelig med besøk på disse kanter. Står til hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. oktober 2006 #29 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det var lenge siden sist! Har alle midihøner det bra om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 31. oktober 2006 #30 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har det veldig bra! Litt sliten, men sånn må en regne med Hva med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 #31 Del Skrevet 31. oktober 2006 Næmmen! Denne tråden så jeg ikke da jeg meldte meg inn hos kjempehønene her om dagen. Men hvis jeg får lov å ta med meg mine 171 cm og flytte inn her, så skal jeg fluksens melde meg ut av kjempehønenes fellesskap. (Jeg følte meg litt liten der inne....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 31. oktober 2006 #32 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vil og være med!!! 173 her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. oktober 2006 #33 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har det veldig bra! Litt sliten, men sånn må en regne med Hva med deg selv? ← Så bra at du har det fint! Jeg har det også bra, men er litt sliten etter to hektiske uker på skolen. Og så nærmer jo eksamenene seg Men pytt, pytt, slik er livet Cata og Bare Bea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 1. november 2006 #34 Del Skrevet 1. november 2006 Hei, lenge siden jeg har vært innom her, ville bare stikke innom og si hei Jeg er selv et stolt medlem. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. november 2006 #35 Del Skrevet 3. november 2006 Hei, lenge siden jeg har vært innom her, ville bare stikke innom og si hei Jeg er selv et stolt medlem. Ha en fin kveld ← Hei på deg! Og god helg til alle midihøner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #36 Del Skrevet 8. november 2006 Og jeg som trodde jeg var ei kjempehøne, men fant ut at jeg passer bedre i Midihøneklubben 172 cm og i grunnen akkurat passe - for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #37 Del Skrevet 13. november 2006 Kan jeg også få være med? Er nøyaktig 1,70 - og fattet nå håp om at jeg kunne passe inn et sted Ellers synes jeg det er greit å bli kalt høne - men da jeg ble sjekket opp på byen forrige helg og kalt sjefsgåsa, da satte jeg foten ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. november 2006 #38 Del Skrevet 13. november 2006 Ellers synes jeg det er greit å bli kalt høne - men da jeg ble sjekket opp på byen forrige helg og kalt sjefsgåsa, da satte jeg foten ned ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 15. november 2006 #39 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Tihi - for å si det sånn så fikk han ikke noe napp... Prøvde å spørre ham om den fremgangsmåten hadde fungert for ham før, men da ble han blek og spak og begynte å fomle med skjerfet sitt StineMa: Takk for hyggelig V&R - shoppingnatt her om dagen! Det ble en dyr men morsom affære... Endret 15. november 2006 av Pialitta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. november 2006 #40 Del Skrevet 15. november 2006 Tihi - for å si det sånn så fikk han ikke noe napp... Prøvde å spørre ham om den fremgangsmåten hadde fungert for ham før, men da ble han blek og spak og begynte å fomle med skjerfet sitt StineMa: Takk for hyggelig V&R - shoppingnatt her om dagen! Det ble en dyr men morsom affære... ← Takk det samme! Hvordan står det til med resten av Midihøneklubben da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå