Gjest Gjest_løve70_* Skrevet 15. oktober 2006 #21 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg jobber fullt og vel så det(ca 125%) . Det går som regel greit, men i perioder blir det sene kvelder foran pc'en etter at barnet er lagt. Veldig greit å ha mulighet til å jobbe hjemmefra. Jeg går som regel alltid fra jobb til vanlig tid for å få tilbrakt ettermiddagen sammen med min datter. På mange måter tror jeg at man må velge; en spennende jobb eller en 8-4 jobb. Ikke alltid lett å få i pose og sekk. Samtidig er arbeidstiden min fleksibel, så jeg kan gå tidlig eller komme sent om nødvendig. Hadde mannen min vært i samme situasjon, ville det nok vært vanskeligere å få kabalen til å gå opp. Nå jobber han sjelden overtid.
Gjest mum Skrevet 16. oktober 2006 #22 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg jobber nå full tid, vanlig kontortid, men jobbet redusert 69 - 80% da ungene var mindre. Far har hele tiden begynt tidligere enn meg og derved vært hjemme tidligere enn meg sånn at ungene ikke har behøvd å være ut dagen i barnehage og på SFO.
Karamba Skrevet 16. oktober 2006 #23 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har to barn, et som går i barnehage og et som går på skolen. Jeg har 100% stilling med arbeidstid 8-16. Faren leverer minsten i barnehagen da barnehagen er på arbeidsplassen hans. Vi bytter på å hente da han innimellom jobber overtid. Har heldigvis kun 5 min kjøring fra hjem til arbeidsplass...
nat26 Skrevet 16. oktober 2006 #24 Skrevet 16. oktober 2006 Jobber 37,5 timer i uken.Hender jeg jobber mer enn det.Men som regel henter vi han i bhg kl 16 eller før.
suzie Skrevet 16. oktober 2006 #25 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg jobber 37,5 timer i uken, av og til mer. Men jeg har flexitid, og det gjør ting ganske greit.
latte Skrevet 16. oktober 2006 #26 Skrevet 16. oktober 2006 Jobber 100 %, styrer i bhg der dattera mi på 4 går. 6åringen er på sfo etter skolen. Samboer er borte fra mandag til torsdag... så ikke så mye hjelp midt i uka fra han. Bor 7 min fra jobb, slipper køkjøring og mye trafikk da vi bor landlig..
Chihiro Skrevet 16. oktober 2006 #27 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har 1 barn på snart 15 mnd. Jeg jobber 100%, dvs 35,5 t/u (helsevesen). Arbeidstid fra 7.30-15.00, evt fra 15-22. Min samboer jobber fra 8-15. Vi har ikke barnehageplass, men vi er så heldige å ha en bestemor som kommer hjem til oss og er dagmamma, så vi slipper å stresse med levering og henting.
Gjest prestekrage Skrevet 16. oktober 2006 #28 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har full jobb og må desverre inrømme at min datter er ett "først og sist" barn. Først i barnehagen om morningen og sist hjem igjen.... Men heldigvis: Hun elsker å være i barnehagen!!! På kveldstid blir det ofte endel overtids timer hjemme. Er det altfor hektisk på jobb har vesla heldigvis verdens beste mormor og bestefar som kan hente henne i barnehagen (men siden de også jobber fullt blir det bare en halvtime kortere dag...)... Skulle gjerne hatt muligheten til å kunne gi henne litt kortere dager og noen fridager av og til, men lar seg ikke gjøre... Er eneforsørger, så frem til drømmemannen melder seg til tjeneste og kan spe på inntekta litt, er det bare sånn det må bli...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er lærer og jobber nøyaktig 25 timer per uke. Jeg går alltid hjem kl. 14.00 eller før Det fungerer veldig bra med barn ved siden av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå